• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak zacząć programować w UNITY???

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
16,980 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2015 w C# przez xjakubekx Obywatel (1,280 p.)

Witam, Jestem początkującym programistą, nawet nie wiem czy mogę tak siebie nazwać :)
Mam 15 lat, i myślę o programowaniu i tworzeniu gier, na początek ustaliłem sobie że stworzę sobie prostą grę, mającą za zadanie przejście z punktu A do punktu B. A potem rozwijać swoje umiejętności.
Jeszcze nie umiem żadnego języka i stąd moje zapytanie, jakiego języka sie uczyć?
Bardzo mi się spodobał Unity i poradnik Mirosława Zelenta z C++ ale zauważyłem że w unity używa się albo C# albo javy.

I właśnie nie wiem dlaczego, ale bardzo mi się spodobał C++ i właśnie skończyłem 1 odcinek pana Mirosław Zelent. Ale włąśnie nie wiem, jaki to ma związek z programowaniem, niech ktoś mnie nakieruję, jak projektować gry w Unity, skąd się uczyć.?

4 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 27 kwietnia 2015 przez Pinio Gaduła (3,520 p.)
wybrane 27 kwietnia 2015 przez xjakubekx
 
Najlepsza
W swoim życiu napisałem 3-4 gierki w Unity i pamiętam swoje początki...

Pierwsze co to odsyłam do tutoriali na stronie Unity, bardzo fajne mega pomocne, poznasz interfejs i mase nieprogramistycznych problemów które są naprawde bardzo rozbudowane. Nie musisz znac nawet obiektówki odpalasz tutorial i lecisz a jak czegos nie rozumiesz guuglujesz:) Jeśli to przerobisz a jest tego naprawde sporo sam przekonasz się, że na tym poziomie nie musisz byc wcale programistą ponieważ to jest własnie Unity(łatwy i przyjemny).