• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Moje pierwsze ,,gry"

Object Storage Arubacloud
0 głosów
509 wizyt
pytanie zadane 29 maja 2016 w Nasze projekty przez Regolin542 Użytkownik (990 p.)
Witam. Mam 13 lat i z poradników pana Mirosława do C++ zrobiłem swoje pierwsze ,,gry".

Pierwsza gra to gra pt. ,,Point grabber"(nazwa robocza, gra ma bardzo wiele błędów):

http://www.mediafire.com/download/ooobgrwl3st0g5u/point_grabber.exe

Druga gra to po prostu rpg(gra nie jest jeszcze skończona):

http://www.mediafire.com/download/obwf6xsyoos0ljt/rpg.exe

Liczę na konstruktywne krytyki na temat moich prac. Za wszystkie pochwały(o ile będą ;-;)/krytyki z góry dziękuję

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 29 maja 2016 przez niezalogowany
Lepiej pokaż kod.
+1 głos
odpowiedź 29 maja 2016 przez MrMock Bywalec (2,890 p.)

Witam. Mam 13 lat...

nooo fajnie że w takim wieku już coś piszesz ale jednak nie patrząc na twój wiek i oceniając tylko same gry to ... w sumie nie ma co oceniać nic nie działa i jak mówiłeś pełno błędów

skończ i dopiero pokaż :) tylko sie nie poddawaj pomysł dobry! tylko musisz jeszcze to dopracować

0 głosów
odpowiedź 29 maja 2016 przez niezalogowany
szczerze?? pomysły fajne... ale mnie się nie podoba. 1 grę zrobiłeś na wątkach??
0 głosów
odpowiedź 29 maja 2016 przez zkkf56 Dyskutant (8,710 p.)
Pokaż kod to ci pomożemy
1
komentarz 30 maja 2016 przez Regolin542 Użytkownik (990 p.)

To jest kod do 1 gry:

To jest kod do pierwszej gry:

#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <fstream>
#include <time.h>
#include <stdlib.h>
#include <time.h>

using namespace std;
char map [10][10] = {"#########",
                     "#       #",
                     "#       #",
                     "#       #",
                     "#       #",
                     "#       #",
                     "#       #",
                     "#       #",
                     "#@      #",
                     "#########"};
int lvl=1;
int gamespeed=50;
bool stopgame = false;
int points=0;
int ploc;
int a,b;

int main()
{
    cout<<"---------------"<<endl;
    cout<<"--Menu Glowne--"<<endl;
    cout<<"--1.Nowa gra---"<<endl;
    cout<<"---2.Wyjscie---"<<endl;
    cout<<"Wybor: ";
    cin>>ploc;
    switch(ploc)
    {
    case '1':
        {

        }break;
    case 2:
        {
            return EXIT_SUCCESS;
        }break;
    default:

            cout<<"Nie ma takiej opcji w menu!"<<endl;
        break;
    }
    while(stopgame==false&&lvl==1)
    {
        srand(time(NULL));


        b = rand()%9+1;
        Sleep(1);



        a = rand()%9+1;
        Sleep(1);


        system("cls");
        for (int y = 0; y<10; y++)
        {
            cout<<map[y]<<endl;
            map[a][b]='*';
        }

        cout<<"Punkty: "<<points<<endl;
        for(int y=0; y<10; y++)
        {

            for(int x =0; x<10; x++)
            {
                switch (map[y][x])
                {

                    map[a][b]='*';

                case '^':
                    {
                        points=points+1;
                    }
                    case '#':
                    {
                        map[y][x] = 219;
                    }

                case '@':
                {
                    if (GetAsyncKeyState(VK_UP) !=0)
                    {
                        int y2=(y-1);

                        switch(map[y2][x])
                        {
                        case ' ' :
                        {
                            map[y][x] = ' ';
                            y -=1;
                            map[y2][x] = '@';
                        }break;

                            case '*':
                        {
                            points += 1;
                            map[y][x] = ' ';
                            y -=1;
                            map[y2][x] = '@';
                        }break;

                       
                        }
                    }
                    if(GetAsyncKeyState(VK_DOWN) !=0)
                    {
                       int y2 = (y+1);
                       switch(map[y2][x])
                       {
                     case ' ' :
                        {
                            map[y][x] = ' ';
                            y +=1;
                            map[y2][x] = '@';
                        }break;
                        case '*':
                        {
                            points += 1;
                            map[y][x] = ' ';
                            y -=1;
                            map[y2][x] = '@';
                        }break;
                        
                    }
                    if(GetAsyncKeyState(VK_RIGHT) !=0)
                    {
                      int x2 = (x+1);
                      switch(map[y][x2])
                      {
                     case ' ':
                        {
                            map[y][x] = ' ';
                            x +=1;
                            map[y][x2] = '@';
                        }break;

                        case '*':
                        {
                            points += 1;
                            map[y][x] = ' ';
                            x +=1;
                            map[y][x2] = '@';
                        }break;
                       
                    }
                    if(GetAsyncKeyState(VK_LEFT) !=0)
                    {
                        int x2 =(x-1);
                        switch(map [y][x2])
                        {
                            case ' ':
                            {
                                map[y][x] = ' ';
                            x -=1;
                            map[y][x2] = '@';
                            }break;
                            case '*':
                        {
                            points += 1;
                            map[y][x] = ' ';
                            x -=1;
                            map[y][x2] = '@';
                        }break;
                            
                        }
                    }
                }break;
                }
            }
        }
        Sleep(gamespeed);
    }


    return 0;
}

 

0 głosów
odpowiedź 29 maja 2016 przez Bonhart228 Użytkownik (640 p.)
Sprawdziłem pierwszą grę i powiem Ci ze po 3s gry zaczęły pojawiać się błędy a po 8s gra stała się nie grywalna , zniknął znaczek "@" . Jak już chcesz się pochwalić grą to niech wytrzyma choćby 100s po tym czasie i tak większość ją wyłączy

:)

Zamysł tej gry jest dobry , gdybyś poprawił nieco kod była by nie najgorsza .

To tyle po 20s testowania , pozdrawiam .
0 głosów
odpowiedź 29 maja 2016 przez Orkoo7 Bywalec (2,670 p.)
Po paru sekundach ta 1 gra zaczyna się rozsypywać;/ Znika znacznik naszej "postaci", a punkty pokazują się poza planszą. Popraw to, a gra będzie nawet niezła, jak na początek.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 317 wizyt
pytanie zadane 3 sierpnia 2017 w Nasze projekty przez niezalogowany
0 głosów
0 odpowiedzi 58 wizyt
pytanie zadane 3 lutego w Offtop przez Andrzej Hnatiuk Początkujący (350 p.)
+1 głos
0 odpowiedzi 437 wizyt
pytanie zadane 28 lipca 2019 w Ogłoszenia, zlecenia przez Xrm Nowicjusz (130 p.)

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...