• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jakie są szanse ,że zostanę game programmers?

VPS Starter Arubacloud
–2 głosów
681 wizyt
pytanie zadane 11 maja 2016 w Offtop przez veryhotshark Obywatel (1,620 p.)
zamknięte 13 maja 2016 przez veryhotshark
Witam, Bardo chciałbym w przyszłości zostać programistą i pisać kody do gier , chciałbym pracować w dużej firmie np. EA czy Infinity ward , ale jak to tak naprawdę wygląda czy trudno jest się dostać do takich firm i jakie są szanse ze mi się powiedzie? Bo ja tak myślę że większość osób tak też myśli jak z bajki ze będą robić wielkie gry a na koniec zostają Indie game developer i robia jakies aplikacje na telefon czy coś albo wogole zmieniają zawód np. Na software programmer jak to było w waszym przypadku?
komentarz zamknięcia: Odpowiedz udzielona

6 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 11 maja 2016 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Było już wiele tego typu pytań, nawet ci już podlinkowali. A poza tym mówisz jakby pisanie aplikacji na telefon było jakieś gorsze. Nie ma kierunków ścieżki zawodowej gorszych i lepszych, są tylko takie które pasują ci bardziej lub mniej.
+1 głos
odpowiedź 11 maja 2016 przez Lafoniz Gaduła (4,370 p.)
Zamiast pisać na forum, zacznij się uczyć. To chyba najlepsze co możesz tutaj usłyszeć.
komentarz 11 maja 2016 przez veryhotshark Obywatel (1,620 p.)
Już się uczę ale chciałbym wiedzieć jak to naprawdę wygląda
komentarz 11 maja 2016 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Trzeba cos potrafic (jezyk programowania)
komentarz 11 maja 2016 przez veryhotshark Obywatel (1,620 p.)
Uczę się narazie ale podstawy wiem i kończę pierwszą książkę symfonia c++
+1 głos
odpowiedź 11 maja 2016 przez Everviv Użytkownik (700 p.)
Idz na studia
komentarz 11 maja 2016 przez shadou102 Pasjonat (21,610 p.)
Nie koniecznie to daje gwarancję o ile wgl jaką kolwiek daje. Jedyne co jest po studiach to papierek. Reszta to własne samokształcenie.
1
komentarz 11 maja 2016 przez kubaapk Nałogowiec (44,270 p.)
Papierek to jest po gównostudiach ;). IMO fizyka i matematyka jest niezbędna, zwłaszcza przy pisaniu silników. Jeśli na własną rękę przyswoisz sobie fizykę i matematykę akademicką to zazdro.
+1 głos
odpowiedź 11 maja 2016 przez event15 Szeryf (93,790 p.)

Ja tylko podpowiem, że biznes w przypadku takich korporacji jest zabójczy dla twórczych umsyłów programistycznych - na początku jest super ciekawie, później ludzie wypalają się nawet po 2 miesiącach ciężkiego zapierdzielu.

Dowodem jest na przykład przeogromna rotacja pracowników przy tworzeniu Wieśka 3. Praca jest mozolna, nudna jak flaki z olejem, nierozwijająca a przy okazji bardzo stresująca i demotywująca do dalszego działania.

Jeśli już chcesz tworzyć gry, to interesuj się małymi firmami, załóż swoją lub wyszkól w sobie cudowne moce powstrzymujące chęć zamordowania kilku ludzi wink

komentarz 11 maja 2016 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
"cudowne moce powstrzymujące chęć zamordowania kilku ludzi" Haha :D
+1 głos
odpowiedź 11 maja 2016 przez Surykat Stary wyjadacz (14,780 p.)
Dowiedz się, jak produkuje się gry- przeczytaj kilka książek, zobacz oferty pracy w EA i zobacz czego wymagają. Dołącz do community game developerów i najwazniejsze- twórz jakieś swoje gry. Pamiętaj, że sam nie jesteś w stanie napisać Crysisa, silniki graficzne, fabułę, lokację, postacie.. to wszystko tworzą całe sztaby ludzi.

Studia się na pewno przydadzą.

Podobne pytania

+1 głos
0 odpowiedzi 428 wizyt
+2 głosów
2 odpowiedzi 618 wizyt
+5 głosów
1 odpowiedź 345 wizyt
pytanie zadane 20 kwietnia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez nofluffjobs Użytkownik (640 p.)

93,020 zapytań

141,983 odpowiedzi

321,283 komentarzy

62,366 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać tom 2 książki "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - będzie to około 650 stron wiedzy o ITsec (17 rozdziałów, 14 autorów, kolorowy druk).

Planowana premiera: 30.09.2024, zaś planowana wysyłka nastąpi w drugim tygodniu października 2024.

Warto preorderować, tym bardziej, iż mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy dodatkowe 15% zniżki! Dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za kod dla naszej Społeczności!

...