• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kompilator na android?

VPS Starter Arubacloud
+3 głosów
12,543 wizyt
pytanie zadane 5 kwietnia 2015 w C i C++ przez kocim Użytkownik (810 p.)
Witam, jestem początkującym, wręcz jeszcze raczkującym potencjalnym programistą. Postanowiłem zastosować proponowaną przez Pana Mirosława metodę Slight Edge, a przy okazji zachęcił mnie do odwiedzenia tego forum. Zaczynając naukę, chciałbym zapytać, czy ktoś miał styczność z programowaniem na androidzie? Czy istnieje kompilator godny uwagi? Co sądzicie o programowaniu czegoś na tablecie, gdy dostęp do komputera jest ograniczony? Pozdrawiam, Kocim

7 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 5 kwietnia 2015 przez NetR3aper Obywatel (1,060 p.)
Masz dostępny cały pakiet "Android Studio" do pobrania. Oprócz tego wypróbuj jeszcze "Eclipse" z pluginem "Android Developer Tools" i zobacz który Ci lepiej podejdzie:) Oblukaj "The Beginner's Guide to Android Game Development", o tyle fajna opcja, że zaczynasz od razu od programowania gier, czyli musi być ciekawie:)Tutaj  fajny kanał yt, który mógłby Cie zainteresować:

https://www.youtube.com/channel/UCQUuM6One5W6odx8dDJ8Vsw
0 głosów
odpowiedź 5 kwietnia 2015 przez EmenKa Bywalec (2,960 p.)
Hej,

polecam kursy-aplikacje: Learn Java / Learn C++ i inne z tej serii.

A także aplikacje: Java Course oraz Quiz 300. Wszystkie te aplikacje uczą wielu różnych zagadnień podstawowych w C+ czy też Javie. Ponadto rozwijają wiedzę. Są pop-upy by przypominać o codziennym treningu. Ja osobiście korzystam z nich od ponad roku i mimo, że zrobiłem to wszystko kilka razy już to nadal raz dziennie zrobię quiz / dwa w Java Course by utrwalać wiedzę.