Witam
Piszę sobie gierkę w unity i nawet dobrze idzie mi, ale napotkałem pewien problem, mianowicie mam planowo do zrobienia przynajmniej ze 100 itemów każdy item to polimorficzna klasa pochodząca od jednej wspólnej klasy item, to mi dało dużo uproszczeń związanych z ekwipunkiem i użyciem tych przedmiotów oraz ich przechowywaniem, ale pojawił się problem bo jak chce stworzyć skrypt który będzie mi obsługiwał tworzenie zbieranych z ziemi przedmiotów to dla każdego rodzaju przedmiotów bym miał robić osobnego case w sitchu lub co gorsza osobny skrypt i nie dość ze to nie estetyczne to cholernie długie by było, wiec mam pytanie czy nie da się stworzyć np classy załóżmy ze drewno ale skrypt by miał w stringu nazwę klasy z którego obiekt ma powstać?
string klasa_nowego_obiektu = „drewno”;
klasa_nowego_obiektu abc = new klasa_nowego_obiektu();
Dodam jeszcze że każda klasa wewnątrz ma inta z id classy np. każde drewno ma tam 5 i opieram grę na c#.