• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Rozszerzona matura z informatyki 2016

Object Storage Arubacloud
0 głosów
742 wizyt
pytanie zadane 28 kwietnia 2016 w Inne języki przez koliber Początkujący (400 p.)
W skrócie:

Programuję od stycznia w c++, byłem / jestem raczej zielony jeszcze, ale postanowiłem napisać sobie maturę z informatyki by mieć na przyszłość "w razie czego". No ale niestety, złożyłem deklarację a po jakimś czasie dostaję informację, że w szkole jednak nie ma c++ i jestem zmuszony użyć... Pascala.

 

Ma ktoś jakieś wskazówki gdzie i czego nauczyć się w 17 dni żeby chociaż się nie skompromitować?

1 odpowiedź

+4 głosów
odpowiedź 28 kwietnia 2016 przez RycerzAndromedy Użytkownik (670 p.)
Nie ma możliwości żeby w szkole nie było C++. Jeżeli rzeczywiście wiesz już coś o programowaniu, to powinieneś dojść do takiego wniosku. Jeżeli wpisałeś do deklaracji c++ jako twój język i jakieś powszechnie znane środowisko jak CodeBlocks np. (który jest całkowicie darmowy), to szkoła ma obowiązek ci zapewnić takie warunki żebyś mógł zdać egzamin tak jak chcesz.

Nie ma takiej możliwości żeby ci odmówili przygotowania twojego stanowiska wedle twojej woli. Co więcej, masz prawo dzień przed egzaminem sprawdzić swoje stanowisko, czy zostało odpowiednio przygotowane.
komentarz 29 kwietnia 2016 przez koliber Początkujący (400 p.)
No za rok tak zrobię jak mi teraz nie pójdzie, bo masakra.
1
komentarz 29 kwietnia 2016 przez koliber Początkujący (400 p.)
Tak, chcę wejść w informatykę z dwóch powodów, hobbystycznych, nie ukrywam, że zawsze chciałem robić gry, ale "poważna praca" była dla mnie większym priorytetem. Czas spełnić jakieś marzenia.