• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Samokształcenie - poradniki i kursy: GIT, Python, bash, SCRUM itp.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,583 wizyt
pytanie zadane 21 kwietnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Marcin_N_97 Stary wyjadacz (10,290 p.)
Witam Was serdecznie forumowicze!

Ostatnio coraz bardziej uświadamiam sobie jak bardzo studia uczą powierzchownie i tylko zarażają pasją, a nie uczą. Dlatego ostatnio obrałem sobie cele, które zamierzam sobie pomalutku realizować. Ogólnie jestem studentem Automatyki i Robotyki Politechniki Wrocławskiej pierwszego roku, ogarniam podstawy C i w miarę nieźle C++. A to są rzeczy, które chcę przyswoić w miarę możliwości do końca wakacji w stopniu zadowalającym:

 

1. GIT

2. Linux i cały bash

3. Sposoby testowania SW, testy jednostkowe itd.

4. Python

5. LateX

6. SCRUM, Agile

Dodatkowo (aczkolwiek wiem skąd): Inventor 3D, Eagle, JAVA.

Prośbę mam do Was o polecenie mi książek, kursów, filmików, stron, z których mogę przyswoić tę wiedzę. W większości wiem w miarę jakieś podstawy, aczkolwiek nie znam dobrego źrodła do zgłębiania ich bardziej, np. dla C++ to Język C++ Szkoła Programowania oraz Symfonia. Z góry dzięki za pomoc ;)

4 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 21 kwietnia 2016 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
wybrane 26 kwietnia 2016 przez Marcin_N_97
 
Najlepsza
https://php-kurs.gitbooks.io/phpkurs/content/bibliografia.html

Zbiór wszystkich ciekawych książek, które naprawdę warto przeczytać.
1
komentarz 22 kwietnia 2016 przez Marcin_N_97 Stary wyjadacz (10,290 p.)
Idealna stronka dla mnie, dzięki bardzo, wszystko po troszeczku na początek ;)
+2 głosów
odpowiedź 21 kwietnia 2016 przez radek024 Szeryf (77,180 p.)

Co do gita: