• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Olimpiada informatyczna

Object Storage Arubacloud
+3 głosów
1,403 wizyt
pytanie zadane 11 kwietnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez xsan Początkujący (310 p.)
edycja 11 kwietnia 2016 przez Arkadiusz Waluk
Witam, wiem że było kilka takich tematów ale chciałbym go jakby odkopać.

Jestem w pierwszej technikum, od kilku miesięcy przygotowuję się do olimpiady informatycznej na własną rękę ale nadal nie potrafie zrobić żadnego z zadań konkursowych. :(

Wiem co to niebieskie książeczki, programuje płynie w c++, znam stl'a, podstawy algorytmiki, trochę teorii grafów. I stąd moje pytanie co dalej robić żeby się rozwijać? Zrobiłem już duży postęp ale zatrzymałem się w miejscu i nie wiem co dalej, ktoś doradzi? ;)

5 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 11 kwietnia 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

Dobra rada. Zostaw tą olimpiadę i leć dalej. Jeśli chcesz rozwijać swój umysł ćwicz matmę. Ucząc się do olimpiady informatycznej pod kątem programowania stoisz w miejscu. Realizuj swoje projekty, zacznij Javę albo C#; OOP.

Powodzenia smiley

komentarz 11 kwietnia 2016 przez xsan Początkujący (310 p.)

Tylko że mi zależy na tej olimpiadzie, bardziej pytałem co robić żeby zacząć ogarniać zadania konkursowe.

Ale dzięki za radę smiley

2
komentarz 11 kwietnia 2016 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Śmiem twierdzić, że wszystko co tu napisałeś jest czystą bzdurą. Robienie zadań to twoim zdaniem stanie w miejscu? Dzięki nim zyskujesz spryt, gdzie w programowaniu jest potrzebny. Po drugie dostanie się do finału OI zaowocuje obozami i tak dalej. Przede wszystkim finał lub tytuł laureata daje ci możliwość wpisania tego do CV, gdzie nie zostanie pominięty przez pracodawcę.
2
komentarz 11 kwietnia 2016 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)