Spróbuję Ci pomóc przez ogólne zobrazowanie tego co chcesz zrobić.
Po pierwsze jest to system 16 bitowy zatem rejestry przechowują po tyle właśnie bitów czyli po 2 Bajty w każdym rejestrze. Dalej mnożąc dwie liczby 2 Bajtowe wynik otrzymasz na 4 Bajtach czyli w dwóch rejestrach dx i ax, przy czym warto podkreślić że starsze bity wyniku (te o większych wagach) wylądują w rejestrze dx a młodsze w ax.
Zatem zmienna wynik powinna posiadać w pamięci zarezerwowane dla siebie co najmniej 4 Bajty. Precyzując czym tutaj jest zmienna - jest ona swojego rodzaju wskaźnikiem na pierwszy bajt zarezerwowanego miejsca w pamięci (dla tej zmiennej).
Używając instrukcji mov przenosimy(kopiujemy) w tym przypadku zawartość rejestru pod dane miejsce w pamięci. Mając wartości wyniku w dwóch rejestrach musimy kolejno przesyłać je do pamięci, oddzielnie ax i dx. W tym miejscu pojawia się problem gdyż wartości w rejestrach dx i ax to kolejne bajty wyniku działania, zatem przesyłając najpierw starsze lub młodsze bity kolejną część wyniku powinniśmy wysłać o 2 Bajty dalej w pamięci, czyli używając początkowo operacji
kolejny rejestr ax powinniśmy wpisać pod adresem Wynik + 2 Bajty. To powinno nakierować Cię na właściwe tory ;)