• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przeinstalowanie sytemu Windows 7

Object Storage Arubacloud
0 głosów
364 wizyt
pytanie zadane 4 kwietnia 2016 w Systemy operacyjne, programy przez zuzka_kotek Początkujący (290 p.)
Dzień Dobry

Ostatnio na swoim laptopie instalowałam Windows 7( na uczelni rozdawali), tylko mzyam teraz problem, ponieważ raczej jestem zielona w tych sprawach, to przez pomyłkę za mało wyznaczyłam miejsca dla dysku lokalnego C. Słyszałam, że są proogramy, które umożliwiają zmiany tych parametrów. Czy znacie jakieś sprawdzone??

Oraz mam jeszcze pytanie, bo mój laptop posiada kartę graficzną AMD Radeon, ale chyba jej nie zainstalowałam, włączyłam czy to co się z nią robi ;) Ponieważ obraz bardzo "zamula". To ktoś wie jak ją włączyć, by wszystko sprawnie działało ??

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 5 kwietnia 2016 przez shadou102 Pasjonat (21,630 p.)
Tak jak kolega wyżej napisał nie trzeba mieć żadnych dodatkowych programów do zmiany wielkości partycji. Do wykonania tej operacji musisz mieć uprawnienia administratora.

Panel Sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Zarządzanie komputerem -> Magazyn -> Zarządzanie dyskami.

Najpierw pomniejszasz jedną partycje partycje (pewnie D), później powiększasz drugą (C), reset i gotowe.

Co do karty graficznej to masz zapewne dwie zintegrowaną i dedykowaną. Nie trzeba jej włączyć ani nic z tych rzeczy oprogramowanie robi to za Ciebie no chyba, że potrzebujesz coś niestandardowego to wtedy ręcznie ustawiasz. Efekt "zamulania" to prawdopodobnie brak sterowników albo nieaktualne sterowniki zainstalowanie odpowiednich rozwiąże sprawę. Jeżeli nie znasz się za bardzo to zainstaluj program: Driver Booster - ona sam wyszuka najnowsze sterowniki i je zainstaluje. To powinno pomóc.
0 głosów
odpowiedź 4 kwietnia 2016 przez efiku Szeryf (75,160 p.)
edycja 4 kwietnia 2016 przez efiku