• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wybór książki do nauki C++

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,420 wizyt
pytanie zadane 2 kwietnia 2016 w C i C++ przez alchem Obywatel (1,210 p.)
Cześć.

Zastanawiam się nad kupnem książki do C++

Jestem początkujący, przesiedziałem  w  codeblocks'ie koło 30 dni dosyć intensywnej pracy, przynajmniej tak mi się wydaje.

Zastanawiam się nad  2 książkami do kupienia:

Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie II poprawione

Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI

Która książka jest według was lepsza dla początkującego?

4 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 2 kwietnia 2016 przez SebekChlebek Stary wyjadacz (11,290 p.)
Ile będzie odpowiadających tyle opinii.

Ja kupiłem na początek Symfonie i jestem z niej zadowolony, choć wiele osób ją krytykuje. Z tych dwóch myślę, że Prant będzie lepszym wyborem. ;)
+1 głos
odpowiedź 2 kwietnia 2016 przez Frendom Pasjonat (18,900 p.)
Dla poczatkujacych polecam C++. Przewodnik dla poczatkujacych Alexa Allaina. Potem mozesz siegnac po Szkola Programowania Prata, ale to dosyc ciezka lektura. A w miedzyczasie korzystaj z http://cpp0x.pl/kursy/ jako uzupelnienie i doczytanie niektorych elementow
+1 głos
odpowiedź 2 kwietnia 2016 przez _Kobra Obywatel (1,270 p.)