• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Na jakie stanowisko aplikować

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
+1 głos
895 wizyt
pytanie zadane 20 kwietnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez niezalogowany
edycja 8 lipca 2017
Witam, jako, że jeszcze jestem uczniem technikum a studia zbliżają się wielkimi krokami to chciałbym spytać na jakie stanowisko aplikować na pełen etat. Moje umiejętności to : dobra znajomść HTML, CSS, podstawy JS. Bardzo dobra znajomość SQL i MySQL. Znajomość Windows server i podstawowa znajomość systemów z rodziny Linux. Bardzo dobra znajomość pakietu MS office i systemów Windows. Wiedza na temat budowy komputera i sieci internetowych. Jednym z minusów jest to, że jeszcze nigdy w życiu nie bylem w prawdziwej pracy. Nie piszcie odpowiedzi typu idź na to co najbardziej lubisz robić bo nie mają one zbytnio sensu. Z góry dzięki za rady.

7 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 20 kwietnia 2015 przez Manickus Obywatel (1,030 p.)
Samo HTML i CSS nie wystarczy na podjęcie pracy jako junior developer. Radzę pogłebiać swoją wiedzę zbudować jakieś portfolio a później rozpoczęcie pracy dodatkowej jako freelancer (zaczynając oczywiście od zleceń za przysłowiową miskę ryżu, jednak jest to inwestycja w siebie). Wtedy po upływie pewnego okresu czasu, gdy poczujemy już się na siłach można rozpocząć poszukiwania pierwszej pracy w IT.

Jest to oczywiście tylko moje zdanie na temat.
0 głosów
odpowiedź 20 kwietnia 2015 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)
Przeglądaj oferty na olx, gumtree itd. tam jest sporo ofert pracy dla programistów.

Dla Ciebie jednak polecałbym iść w trakcie wakacji na praktyki. Podczas praktyk wprowadzą Ciebie w ten temat - jak wygląda praca i nie będziesz czuł presji, że jesteś odpowiedzialny za jakąś ważną część projektu.
komentarz 20 kwietnia 2015 przez Boshi VIP (100,240 p.)