• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Portal ogłoszeniowy - gotowe rozwiązanie czy autorskie [ankieta]

Object Storage Arubacloud
0 głosów
865 wizyt
pytanie zadane 30 marca 2016 w HTML i CSS przez SBA Początkujący (330 p.)
Witajcie, na wstępie chciałbym zaznaczyć że, nie jestem programistą od nie dawna uczę się hobbystycznie c++ z filmików Pana Zelenta ( którego serdecznie pozdrawiam :) tak trafiłem tutaj, przechodząc do tematu chciałbym uruchomić portal ogłoszeniowy i chcę to wszystko zlecić jako że, nic nigdy nie zlecałem ani sam nie pisałem chciałbym abyście mi doradzili które rozwiązanie wybrać. Chce aby portal posiadał unikalną szatę graficzną oraz takie funkcje jak: rejestracja, logowanie, dodawanie ogłoszeń, kategorie, formularz kontaktowy z ogłoszeniodawcą, prostą wyszukiwarkę, prosty panel użytkownika, prosty panel administratora, co rozumiem przez słowo prosty? w panelu użytkownika żeby były opcje oglądania jakie ma się aktualnie ogłoszenia, usuń, edytuj, odpowiedzi od użytkowników, zmiana adresu e-mail i na tym koniec, nie chce aby posiadał wielu mniejszych funkcji które można spotkać na wielu portalach np: zaawansowane wyszukiwanie, ulubione/obserwuj  ,nie chce profilu użytkowników ( nie rejestracje tylko jak się wchodzi np na olx w obojętnie jakie ogłoszenie można zobaczyć wszystkie ogłoszenia użytkownika i wiele innych mniejszych funkcji myślę że, już wiadomo o co chodzi. Chce abyście mi doradzili czy lepiej zlecić dedykowane rozwiązanie czy użyć do tego gotowego skryptu i zlecić jego modyfikacje, zdążyłem ostatnio przetestować 2 skrypty a, dokładnie osclass oraz open classifieds i połowa funkcji na stronie musiałbym wyrzucić bądź zmodyfikować a, w panelu administratora nie używał bym 60% opcji, jak myślicie lepiej autorski czy gotowy zmodyfikowany ?

Dziękuje

pozdrawiam
Możliwe odpowiedzi:
Dedykowany (8 głosów, 80%)