• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dynamiczne podstawianie ceny

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
235 wizyt
pytanie zadane 29 marca 2016 w JavaScript przez Maizyy Nowicjusz (170 p.)

Witam. Jestem młodym programistą, który nie za dużo czasu obcował z JS, mam pytanie. Jak dynamicznie podmieniać ceny w zależności od wybranej opcji w 'select'

<select name="lista-produktow" id="lista">
                            <option value="-" id="0">Lista produktów</option>
                            <optgroup label="Fitness">
                                <option value="PowerBoard 2.0" id="1">PowerBoard 2.0</option>
                                <option value="Hantle Adonis i Olympia" id="2">Hantle Adonis i Olympia</option>
                            </optgroup>
                            <optgroup label="Masażery">
                                <option value="Quattromed IV" id="3">Quattromed IV</option>
                                <option value="Quattromed III" id="4">Quattromed III</option>
                                <option value="Canoo IV" id="5">Canoo IV</option>
                                <option value="Maxiwell III" id="6">Maxiwell III</option>
                                <option disabled="disabled" value="GymBelt">GymBelt  -  WYCOFANY</option>
                            </optgroup>
                            <optgroup label="Wyciskarki">
                                <option value="Hurom 500" id="7">Hurom 500</option>
                                <option value="Hurom HR" id="8">Hurom HR</option>
                                <option value="Hurom HH2G" id="9">Hurom HH2G</option>
                                <option value="Hurom HF2G" id="10">Hurom HF2G</option>
                                <option value="Hurom HG2G" id="11">Hurom HG2G</option>