Witam, mam pewną funkcje, która ma odpowiadać za poruszanie się skał i gdy te dotrą do określonego punktu poza okienkiem to każda z osobna powinna się "resetować" i na nowo lecieć na ściankę. Nie mniej jednak przed kompilacją wszystkie trzy skały są ustawione w różnej odległości od ścianki. Po kompilacji lecą na ściankę i gdy pierwsza z nich spełni warunek "resetu" (zawarty w else) to jak na zawołanie wszystkie się resetują i odtąd lecą tak samo. Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?
void __fastcall TForm1::skalyTimer(TObject *Sender)
{
if(skala1->Left > -40) skala1 -> Left -=5;
else{
skala1->Left = Form1->ClientWidth + 50;
skala1->Top = random(Form1->ClientHeight-30)+30;
}
if(skala1->Left > -40) skala2 -> Left -=5;
else{
skala2->Left = Form1->ClientWidth + 50;
skala2->Top = random(Form1->ClientHeight-30)+30;
}
if(skala1->Left > -40) skala3 -> Left -=5;
else{
skala3->Left = Form1->ClientWidth + 50;
skala3->Top = random(Form1->ClientHeight-30)+30;
}
}