Krótko o mojej sytuacji - Studiuję informatykę dziennie, ale jestem niezadowolony z jakości materiałów i szybkości w przekazie. Dlatego postanowiłem trochę od tego odbiec i uczyć się w 90% poza studiami. Przerobiłem cały kurs c++ proceduralnego jak i obiektowego od MZ, i przeczytałem prawie całą symfonie c++. Jednak teraz mam dylemat jak dalej poprowadzić swoją karierę. Generalnie interesuję mnie tworzenie gier, i chciałbym robić to zawodowo. Dzisiaj pobrałem Qt Creator i planuję stworzyć snake i tetris 2d. Jednak przeglądam mnóstwo wpisów na różnych forach i zdania są tak podzielone, że już naprawdę "zgłupiałem". Jedni piszą, że Qt jest wspaniały, że jest to "must have" a drudzy, że nie nadaje się do gier. Proszę was o radę, dużo bardziej doświadczonych ode mnie.. Mam duży zapał i chęci do pracy ale nie do końca wiem jak to ugryźć. Zacząć tworzyć w Unity3D, OpenGL, czy SDL, WinAPI? Proszę o rady, i pozdrawiam!