• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Mój kolejny projekt - Tic-Tac-Toe - w jquery - ocena [ankieta]

Object Storage Arubacloud
+4 głosów
413 wizyt
pytanie zadane 24 marca 2016 w Nasze projekty przez damenox Obywatel (1,400 p.)
zamknięte 20 sierpnia 2017 przez damenox

Na wstępie napiszę, że nie jestem grafikiem, nie znam się na dobraniu kolorów itp. Jestem początkującym web developerem, mam już kilka projektów na szczeblu szkolnym i w zaciszu domowym.

Napisałem swoją wersję gry Tic-Tac-Toe, czyli kółko i krzyżyk (jakby ktoś nie wiedział cheeky)

Może kod nie jest pierwszej jakości, ale najważniejsze, że działa smiley. Proszę o obiektywną ocenę, przyjmę każdą krytykę.

Gra: http://tic-tac-toe.ga

Kod: http://tic-tac-toe.ga/js/script.js

Możliwe odpowiedzi:
Fajne (14 głosów, 93%)
Słabe (1 głos, 7%)
komentarz zamknięcia: Domena wygasła

5 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 24 marca 2016 przez CzlowiekSkrypt Nałogowiec (26,340 p.)
Alerty przy kliknięciu na zajęte pole są denerwujące, po prostu zablokuj i tyle, sprawa jest na tyle oczywista że nie trzeba o niczym informować :)
komentarz 24 marca 2016 przez damenox Obywatel (1,400 p.)
Już alerty nie będą wyskakiwać
+1 głos
odpowiedź 24 marca 2016 przez Bantu Nałogowiec (34,170 p.)

Tylko coś nie do końca śmiga

komentarz 24 marca 2016 przez damenox Obywatel (1,400 p.)

surprise Dzięki za znalezienie buga, będę miał chwilę to zmienię jedną rzecz w kodzie i powinno śmigać.

komentarz 24 marca 2016 przez damenox Obywatel (1,400 p.)
Poprawiony bug
+1 głos
odpowiedź 24 marca 2016 przez TheFeniks Gaduła (4,690 p.)
edycja 24 marca 2016 przez TheFeniks
Gierka fajna. Fajnie by było jak byś zrobił komunikaty typu "remis","wygrana x". Nie poprzez wyskakujące okienko

z góry
a ładnie na stronce :)

No i sztuczną inteligencje żeby nie grać z samym sobą :)

Pozdrawiam ! :D