https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Qhoros.Arkanoid
Cześć wrzuciłem swoją pierwszą grę wykonaną w Unity3D w języky programowania C#. Gra aktualnie posiada 16 leveli (pewnie pojawi się więcej), niszczyć trzeba klocki różnego kształtu, co wpływa na sposób odbijania się piłki (prostokąty, trójkąty, okręgi). Klocki są podzielone na typy : niezniszczalne widzialne, niezniszczalne niewidzialne oraz zniszczalne, a te z kolei dzielimy na zniszczalne po jednym, dwóch lub trzech uderzeniach. Dodatkowo gra zawiera bonusy, które co jakiś czas sypią się z uderzanych przez nas klocków. Szansa na wypadnięcie bonusu wynosi 10% przy każdym uderzeniu. Gra posiada następujące bonusy::
- bonusy punktowe (5 bonusów)
- podwojenie piłek (przy czym trzeba śledzić piłkę oryginalną, z racji tego, że kopia może nam spaść bez konsekwencji, gdy spadnie oryginał tracisz życie)
- piłka staje się tymczasowo niewidzialna
- "ognista kula", która niszczy każdy bloczek jednym uderzeniem (nawet te niezniszczalne dla normalnej piłki)
- extra życie
- utrata życia
- deska staje się większa
- deska staje się mniejsza
- natychmiastowe ukończenie poziomu
Grę można w każdym momencie zatrzymać klikając 2 razy w ekran.
Zdaję sobie sprawę, ze na różnych urządzeniach gra może wyglądać inaczej. Tworzyłem ją z zamysłem na smartfony z wysoką rozdzielczością, jednak testy wśród grupy znajomych pokazały, że nawet na starych urządzeniach gra jest grywalna. Chciałbym usłyszeć jak Wam się podoba i co ewentualnie poprawić.
Pozdrawiam i liczę na jakiś odzew
Qhoros
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Qhoros.Arkanoid