#include "stdafx.h"
#include <Windows.h>
#include <fstream>
#include <iostream>
//
using namespace std;
char key;
int push_button(char button, int exparam);
int main()
{
while (true)
{
for (key = 8; key < 190; key++)
{
if (GetAsyncKeyState(key) == -32767)
{
cout<<key;
if (key == 'Q')
{
Sleep(20);
push_button('2', 10);
push_button('1', 1);
}
else continue;
}
}
}
return 0;
}
int push_button(char button, int exparam)
{
::keybd_event(VkKeyScan(button), 0, 0, 0);
::keybd_event(VkKeyScan(button), 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0);
Sleep(exparam);
return 0;
}
Witam Mam Problem a mianowicie piszę program który ma zadanie używanie klawiszy np. uderzenie młotem - 1 .
I wszystko działa tyle ze gra nie reaguje na ową symulacje... Reaguje tylko wtedy gdy jestem w konsoli tam rzeczywiście wypisuje podane wcześniej znaki :D Załączony Kod w Visual C++ :D Proszę o pomoc (nie piszę bot'a a jedynie legalny skrypt na szybkie klikanie QQ do cs:go z góry dzięki :))