• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

obsługa Joysticka, c++, visual studio winapi. SMLF, Direct Input, czy inaczej ?

Cloud VPS
0 głosów
861 wizyt
pytanie zadane 15 marca 2016 w C i C++ przez Nondzu Obywatel (1,910 p.)
Witam

Mam pewien projekt do zrealizowania i potrzebna jest mi obsługa joystick-a. Program pisze w środowisku Visual Studio  z zaimplementowaną biblioteką OpenCV. Jakim sposobem w najprostszy sposób oczytać informacje z podłączonego do USB joystick-a, jest to model Saitek X52 pro i po podłączeniu do PC nie wymaga dodatkowych sterowników, w programie JoyTester działa bez problemów. Czy będę potrzebował do tego dodatkowej biblioteki SMLF czy da się to zrobić prościej z wykorzystaniem Direct Input, bądź jeszcze inaczej ?

Wszelkie informacje będą pomocne.

Dziękuje z góry i pozdrawiam,

Kamil

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 15 marca 2016 przez niezalogowany
Możesz to zrobić przy użyciu Direct Input, pierwszy wynik w google: https://www.cs.cmu.edu/~jparise/directx/joystick/
komentarz 16 marca 2016 przez Nondzu Obywatel (1,910 p.)
Dziękuje za wskazówkę, czas zabrać się do pracy. Pozdrawiam :)

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 515 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 679 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 367 wizyt
pytanie zadane 28 października 2020 w C i C++ przez Eriss69 Gaduła (4,470 p.)

93,482 zapytań

142,415 odpowiedzi

322,761 komentarzy

62,895 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...