• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dev C++ - Kompilator

Object Storage Arubacloud
0 głosów
3,710 wizyt
pytanie zadane 19 kwietnia 2015 w C i C++ przez Pectru Nowicjusz (160 p.)

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)

Jestem nowy na forum.miroslawzelent.pl . Obecnie przepracowuje dokładnie i starannie kurs Mirosława Zelenta na Youtube. Jestem początkującym w dziedzinie programowania . W szkole używam kompilatora Dev C++ . Chciałbym usłyszeć opinie na jego temat , gdyż na kursie C++ używany jest CodeBlocks .Czy różni się on bardzo od CodeBlocks? Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi ;) 

Serdecznie pozdrawiam . 

9 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 19 kwietnia 2015 przez Geek Pasjonat (19,660 p.)
Najlepsza odpowiedź: Przetestuj oba i sam zdecyduj, w którym Ci się lepiej pisze :)
+1 głos
odpowiedź 19 kwietnia 2015 przez Kuba Stary wyjadacz (12,460 p.)
CodeBlocks jest o wiele stabilniejszy oraz kompatybilny z wieloma bibliotekami w przeciwieństwie do Dev-C++.
+1 głos
odpowiedź 19 kwietnia 2015 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
edycja 19 kwietnia 2015 przez Ehlert
Dev C++ jest kompilatorem przez wielu np. wykładowców nielubiany z tego co wiem. Mogę śmiało powiedzieć, że w porównaniu z MS Visual Studio jest o wiele uboższy, ale stanowi świetne rozwiązanie dla pendrive'ów.
+1 głos
odpowiedź 19 kwietnia 2015 przez Mister123450 Dyskutant (8,700 p.)
Korzysta on z MinGW GCC, portowanego na Windows. Dev C++ jest nierozwijany od 10 lat, przez co jest też przestarzały i niepolecany, korzystałem kiedyś z niego na pierwszym dotknięciu tego języka, o którym mówimy :) Są jego re-make'i jednak zalecam zmianę, nie jest to zbytnio już wykorzystywane środowisko.
+1 głos
odpowiedź 19 kwietnia 2015 przez aspoka Mądrala (5,290 p.)