• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Lista 23 umiejętności znalezionych w około 20 - 30 ofertach pracy JAVA i PHP

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
892 wizyt
pytanie zadane 14 marca 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez dkarski Obywatel (1,610 p.)

Hej,

Jestem studentem kierunku Finanse i Rachunkowość (studiuje zaocznie). Nie pomyślałbym do tej pory, że zainteresuję się programowaniem, dopóki w pracy, w której dotychczas pracowałem, nie zautomatyzowałem samodzielnie procesu mojego zespołu w VB. Rzuciłem pracę i zacząłem się uczyć programować. Zastanawiam się, czego się uczyć by dostać pierwszą pracę w JAVIE czy w back-endzie.

Znalazłem 23 umiejętności twardych, które powtarzają się w większości ofertach pracy. Co o niej myślisz? Czy dodałbyś coś, bądź usunął? Na co zwrócić uwagę? Co byś mi zaproponował?

JAVA

• Przynajmniej dwa lata doświadczenia na stanowisku Programista Java;
• Bardzo dobra znajomość Java oraz wiedza z obszaru JEE, J2EE
• Znajomość zagadnień z dziedziny relacyjnych baz danych, znajomość SQL oraz bazy danych Oracle
• Znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej;
• Stosowanie praktyk Clean Code, TDD
• Znajomość wzorców programowania obiektowego
• Doświadczenie z frameworkami Spring, Hibernate, Cucumber
• Umiejętność tworzenie mikroserwisów opartych o REST API
• Doświadczenie z Continuous Integration i Continuous Delivery (Jenkins, Docker)
• Znajomość UML w zakresie koniecznym do programowania w oparciu o dostarczone modele
• Znajomość PrimeFaces, JSF, JPA
• Znajomość środowiska IntelliJ Idea
• Umiejętność pracy z serwerem aplikacyjnym JBoss,
• Znajomość SQL i zagadnień dotyczących relacyjnych baz danych
Podstawowa znajomość współczesnych bibliotek webowych: AngularJS / Bootstrap / jQuery / Node.js

 

PHP