Cześć zrobiłem klasę ImageManager, która ładuje obrazki... coś poszło nie tak...
function ImageManager(placeholderuri){
this._images = {};
...
};
W tablicy this._images powinny być wczytane obrazki, metoda, która jest odpowiedzialna za to:
_p._loadItem = function(image,itemCounter,onDone,onProgress){
var self = this;
var img = new Image();
img.onload = function(){
self._images[image.key] = img; //Przypisanie obiektu do tablicy
self._onItemLoaded(image,itemCounter, onDone,onProgress,true);
};
img.onerror = function(){
self._images[image.key] = self._placeholder ? self._placeholder : null;
self._onItemLoaded(image,itemCounter, onDone,onProgress,false);
};
img.src = image.path; //Po tej instrukcji wykona się funckja onload
//this._images[image.key] = img; //TO TEŻ NIE DO KOŃCA DZIAŁA, NIE POKAZUJE SIĘ OBRAZEK
};
tak więc self musi być, abym mógł się odwołać do obiektu typu ImageManager z wnętrza funkcji wywołania zwrotnego