Witam, zacząłem dzisiaj kodzić coś w Unity i mam pewien problem. Stworzyłem obiekt, którym mogę sterować za pomocą strzałek, jednak jego prędkość jest w dużym stopniu ograniczona.
KOD:
Rigidbody rigidbody = transform.GetComponent<Rigidbody>(); //pobieramy komponent fizyki sfery
Vector3 direction = Vector3.zero; //zmiena kierunku
if(Input.GetKey(KeyCode.UpArrow))
{
direction = Vector3.left;
//rigidbody.AddTorque(Vector3.left*10f);
}
if (Input.GetKey(KeyCode.DownArrow))
{
direction = -Vector3.left;
//rigidbody.AddTorque(-Vector3.left*10f);
}
if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow))
{
direction = -Vector3.forward;
//rigidbody.AddTorque(-Vector3.forward*10f);
}
if (Input.GetKey(KeyCode.RightArrow))
{
direction = Vector3.forward;
//rigidbody.AddTorque(Vector3.forward*10f); //vector3 1:pozycja 2:rotacja 3:wielkoscobiektu
}
rigidbody.AddTorque(direction*99999f);
Googlowałem jak zwiększyć prędkość obiektu i znalazłem tylko coś takiego: https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/3i8rp9/adding_torque_to_object_is_slow/ próbowałem coś tam wyklikać, zwiększyć tarcie materiału, po którym porusza się sfera, jednak pomogło to tylko trochę. Czy ktoś może ma jakiś pomysł jak zwiększyć prędkość poruszania się tej sfery? Chętnie wysłuchałbym jakiegoś eksperta od Unity. ;)
http://imgur.com/5xjaX5D