• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Obracanie grafiki

Cloud VPS
–1 głos
463 wizyt
pytanie zadane 2 marca 2016 w C i C++ przez Maciek123233 Gaduła (3,400 p.)
https://youtu.be/p97TX7kDND8 Jak uzyskać taki efekt jak na filmie (w c++ builder 6). Proszę o konkretny kod. Dzięki:)
komentarz 25 maja 2016 przez KubenQPL Maniak (62,840 p.)
O ile mi wiadomo regulamin zabrania proszenia o gotowce.
komentarz 25 maja 2016 przez Maciek123233 Gaduła (3,400 p.)
Nie prosiłem o kod do jakiejś gry, tylko o kod do samego obrotu obrazka

1 odpowiedź

–1 głos
odpowiedź 2 marca 2016 przez KubenQPL Maniak (62,840 p.)
wybrane 29 maja 2016 przez Maciek123233
 
Najlepsza
Za pomocą biblioteki SFML w c++
komentarz 2 marca 2016 przez KubenQPL Maniak (62,840 p.)
Można też w OpenGL ale w SFML łatwiej
komentarz 29 maja 2016 przez Maciek123233 Gaduła (3,400 p.)
Dzisiaj już umiem podstawy SFML przez ciebie, dzięki za tą bibliotekę. To jak się obraca w sfml'u? XD
komentarz 29 maja 2016 przez KubenQPL Maniak (62,840 p.)
Dawno się tym nie bawiłem ale sprawdź funkcję setRotation() i rotate() dla spritów obrazków itp. Pierwsze ustawia kąt na podany a drugie obraca względem obecnego kąta. A wracając to właśnie dlatego w regulaminie jest zabronione proszenie o gotowy kod żeby się nauczyć czegoś nowego :)

Podobne pytania

–1 głos
1 odpowiedź 277 wizyt
pytanie zadane 6 lipca 2017 w C i C++ przez 10kw10 Pasjonat (22,880 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 1,290 wizyt
pytanie zadane 2 lipca 2017 w C i C++ przez 10kw10 Pasjonat (22,880 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 119 wizyt
pytanie zadane 31 sierpnia 2017 w Systemy operacyjne, programy przez radzio31 Nowicjusz (240 p.)

93,469 zapytań

142,404 odpowiedzi

322,715 komentarzy

62,852 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...