void trenuj_sila(){
if(sila>=10){
cs();
cout << "+ Masz juz maksymalny poziom sily!" << endl;
Sleep(3000);
}
else{
cout << "+ Czas treningu nie moze przekraczac 9 minut!" << endl;
cout << "Ile czasu chcesz trenowac (W MINUTACH!): ";
cin >> czas;
if(czas>9){
cs();
cout << "+ Czas nie moze przekraczac 9 minut!" << endl;
Sleep(3000);
}
else{
czas_treningu=czas*1; ///DO ZMIANY DO ZMIANY DO ZMIANY DO ZMIANY DO ZMIANY DO ZMIANY DO ZMIANY DO ZMIANY DO ZMIANY
while(czas_treningu>0){
czas_treningu--;
system("cls");
cout << "+ Aktualnie cwiczysz. Musisz poczekac jeszcze " << czas_treningu << " sekund do ukonczenia treningu." << endl;
cout << "+ Po ukonczeniu treningu otrzymasz ------------------ punktow sily." << endl;
Sleep(999);
}
srand(time(NULL));
float random = rand(); 100 + 26;
dodaj_sila = (czas*random)/100;
sila = sila + dodaj_sila;
cout << sila << endl;
}
}
}
Mam taki kod i po wylosowaniu liczby zmienna siła przyjmuje wartość taką jak np. 3000. Dlaczego tak się dzieje?
Zrobiłem od 100 do 25 ponieważ nie wiem jak inaczej zrobić od 0.25 do 1.00.