• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

[sfml2] UDP łączy się tylko raz

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
70 wizyt
pytanie zadane 29 lutego 2016 w C i C++ przez GameProgrammer Obywatel (1,140 p.)

Jak tworzę serwer, i podłączam się do niego z np. 2 aplikacji client, to serwer wykrywa tylko pierwszego podłączonego, reszty już nie. Co jest przyczyną?

 

#include <SFML\Graphics.hpp>
#include <SFML\Network.hpp>
#include <string>
#include <iostream>
#include <map>
#include <conio.h>

using namespace std;

int main()
{ 
	sf::UdpSocket socket;
	char connectionType, mode;
	char buffer[2000];
	std::size_t received;
	std::map<unsigned short, sf::IpAddress> computerID;
	std::string text = "Connected to: ";

	std::cout << "Enter (s) for Server, Enter (c) for Client" << std::endl;
	cin >> connectionType;

	unsigned short port;
	std::cout << "Set port number: ";
	cin >> port;
	socket.bind(port);
	
	if(connectionType == 's')
	{
		char answer = 'b';

		do
		{
			sf::IpAddress rIp;
			unsigned short port;
			socket.receive(buffer, sizeof(buffer), received, rIp, port);

			if(received > 0)
			{
				std::cout << "Connected to port: " << port << std::endl;
				computerID[port] = rIp;
			}

			cin >> answer;

		}while(answer != 'a');
	}
	else
	{
		std::string sIP;
		std::cout << "Enter server ip: ";
		char c;
		while(true)
		{
			c = (char)getch();
			if(c == 13)
				break;
			sIP += c;
			std::cout << "*";
		}

		sf::IpAddress sendIP(sIP);
		socket.send(text.c_str(), text.length() + 1, sendIP, 2000);
	}

	bool done = false;

	while(!done)
	{
		if(connectionType == 's')
		{
			std::getline(cin, text);
			std::map<unsigned short, sf::IpAddress>::iterator tempIterator;
			for(tempIterator = computerID.begin(); tempIterator != computerID.end(); tempIterator++)
				socket.send(text.c_str(), text.length() + 1, tempIterator -> second, tempIterator -> first);
		}
		else
		{
			sf::IpAddress tempIp;
			unsigned short tempPort;
			socket.receive(buffer, sizeof(buffer), received, tempIp, tempPort);
			if(received > 0)
				std::cout << "Received: " << buffer << std::endl;
			else 
				std::cout << "Nothing" << buffer << std::endl;
		}
	}

	system("pause");
	return 0;
}

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 637 wizyt
pytanie zadane 6 stycznia 2019 w C i C++ przez Kacper Lasota Początkujący (250 p.)
+1 głos
2 odpowiedzi 399 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2022 w JavaScript przez black86 Nowicjusz (210 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 93 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2017 w Inne języki przez fipooo Bywalec (2,880 p.)

92,453 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,088 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...