• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Samodzielna nauka angielskiego.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
651 wizyt
pytanie zadane 29 lutego 2016 w Offtop przez kacper6909 Gaduła (3,040 p.)
Witam. Od jakiegoś czasu uczę się angielskiego na własna rękę. Porozumieć się potrafię jednak przychodzi z trudem omawianie słów których nie znam. Jestem w technikum i na angielskim się uczę jednak to nie jest to, co bym chciał. Waszym zdaniem, metoda na angielski tekst i tłumaczenie go sobie to dobry sposób na naukę słówek? Czy może znacie jakiś inny sposób? Ogólnie rzecz biorąc przestawiam wszystko na angielski: język w telefonie, na komputerze, czasem w grach. Z góry dzięki za pomoc.
komentarz 12 maja 2017 przez mapist Nowicjusz (100 p.)

Trzeba dużo cierpliwości! Nauka angielskiego to postawa jeśli chcesz znaleźć dobrą pracę. Ja korzystałam z Preply i jestem zadowolona. Więcej możesz przeczytać na http://www.eurotlumacz.pl/najbardziej-popularne-jezyki-obce Pozdrawiam!

6 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 29 lutego 2016 przez fckueve Dyskutant (9,470 p.)
wybrane 29 lutego 2016 przez kacper6909
 
Najlepsza
Ja się nauczyłem angielskiego z filmów z napisami ;D Widziałem już tyle filmów, że napisy przestały mi być potrzebne, więc teraz oglądam z angielskimi napisami, żeby pamiętać jaki wyraz jak się pisze ;D
komentarz 29 lutego 2016 przez CzlowiekSkrypt Nałogowiec (26,340 p.)
O kurde z tymi napisami po ang to świetny pomysł :)
komentarz 29 lutego 2016 przez fckueve Dyskutant (9,470 p.)

Na http://www.napiprojekt.pl/ zazwyczaj mają napisy i polskie i angielskie, do tego same wie wyszukują i dopasowysują do filmu, tylko trzeba mieć zainstalowana ich apke. Ogólnie polecam.

komentarz 29 lutego 2016 przez niezalogowany
zdecydowanie metoda na angielskie filmy jest najlepsza.
komentarz 3 marca 2016 przez pjj Gaduła (4,330 p.)

@fckueve, Lepsze zdecydowanie n24