Chyba to coś dla mnie :)
By funkcja mogła zwracać dane typy danych musi być takiego odpowiedniego typu.
Z tego co pamiętam to powinno to wyglądać tak:
class Jakas_klasa
{
Image funkcja1();
Sprite funkcja2();
};
W pliku .cpp robisz:
Image Jakas_klasa::funkcja1()
{
Image plik;
return plik;
}
Sprite Jakas_klasa::funkcja2()
{
Sprite plik2;
return plik2;
}
Lecz mam dla ciebie jeszcze inną propozycje (jeśli to na górze nie zadziała):
int Jakas_klasa::funkcja3(Image &obiekt, Sprite &obiekt2)
{
//ładowanie obrazka
obiekt.LoadFromFile("sciezka");
//ustawianie obrazka
obiekt2.SetImage(obiekt);
}
I to wszytko. Dlaczego? Ponieważ do funkcji przekazujesz oryginał (&) :) Jeśli nie będzie coś działać to pisz. Pozdrawiam