Witam.
Załóżmy sytuacje że są 2 pliki z klasami (Punkt.h Punkt.cpp Kolo.h i Kolo.cpp).
Jeżeli w plikach z klasą Punkt zostaje użyty obiekt z klasy Kolo (tak jak tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=fHGBHwxZ8kk około 21:30), to jak pokazać programowi, żeby wiedział, że taka klasa jak Kolo istnieje? Gdzieś trzeba dodać #include "Kolo.h" ? Jak tak to gdzie?
Na kolejny problem natknąłem się wcześniej. Czemu, jeżeli stworzymy obiekt, a potem zmienimy coś w Klasie kompilator zwraca błąd?
Na przykładzie: stworzyłem klasę punkt o atrybutach: double x,y i string name. Potem stworzyłem obiekt o nazwie pkt. Następnie zmieniłem stringa w wszystkich metodach na char. Zmieniłem string name - char name. I wtedy kompilator zwrócił błąd, że gdzieś był string do podmiany, jednak jak sprawdziłem cały kod - nigdzie nie było.