• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unreal Engine 4 - główna postać

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
890 wizyt
pytanie zadane 17 lutego 2016 w C i C++ przez niezalogowany
Witam, szukałem na internecie rozwiązania, lecz go najprawdopodobniej w otchłani sieci internetu. Albowiem, chcę żeby "główną postacią" była paletka, i nie wiem jak to zrobić. Wybór jaki dokonałem do 2D Side Scroller. Czy ktoś wie jak to zrobić, albo odnalazł w zakamarkach internetu sposób na to?? Z góry dziękuję.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 17 lutego 2016 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
wybrane 17 lutego 2016
 
Najlepsza
Zamiast ludka jako model postaci wgrać model paletki?
komentarz 17 lutego 2016 przez niezalogowany
W sumie o tym nie pomyślałem, ale teraz jest kwestia jak zrobić żeby mi nie spadał w tylko był na 1 poziomie
komentarz 17 lutego 2016 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Nie pamiętam dokładnie gdzie, ale jak wejdziesz we właściwości postaci, to po prawej w panelu będziesz miał opcję wyłączenia grawitacji.
komentarz 17 lutego 2016 przez niezalogowany
ooo... super dzięki za pomoc, poszukam na internecie jak nałożyć grafikę na mojego jegomościa (wiem, dziwnie to brzmi). Jak coś to będę pytać :)
komentarz 17 lutego 2016 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Potrzebujesz materiału. Nie jest to trudne. Materiał (w eksploratorze taka kula) składa się z textury, normal mapy itd, zakładam że wystarczy Ci narazie tekstura. W eksploratorze ,po kliknięciu prawym powinieneś mieć możliwość stworzenia nowego materiału, bądź zwyczajnie skopiuj już istniejący. W blueprintach zmieniasz tylko teksturę na wgraną przez siebie i przeciągasz kulkę na model który chcesz oteksturować. Jest nawet poradnik po polsku na yt apropos materiałów, dość dobrze wyczerpuje temat.
komentarz 17 lutego 2016 przez niezalogowany
Tyle że w sumie chciałbym żeby kamera była statyczna, a cały czas podąża za "graczem". Cały czas bawię się ustawieniami kamerki i nic.
komentarz 17 lutego 2016 przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
W oknie edycji(?) postaci powinienieś miec właściwość że kamera jest "attached" do gracza. Nic dokładniej nie powiem, bo mój kontakt z ue4 skończył się już jakiś czas temu i zwyczajnie nie pamiętam.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 319 wizyt
pytanie zadane 20 marca 2016 w C i C++ przez veryhotshark Obywatel (1,620 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 11,844 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2017 w C i C++ przez Luryxyt Użytkownik (870 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 1,598 wizyt
pytanie zadane 11 września 2016 w C i C++ przez MrRozgunek Użytkownik (810 p.)

93,335 zapytań

142,328 odpowiedzi

322,407 komentarzy

62,670 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek o ITsec pt. "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności!

...