• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Kierunek nauki programowania.

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
+1 głos
524 wizyt
pytanie zadane 14 lutego 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Patryk Bogdan Bogdań Początkujący (490 p.)
zamknięte 14 lutego 2016 przez Comandeer
Hej, witajcie!

Mam 21 lat  i aktualnie studiuję kierunek nie związany z informatyką czy programowaniem.
Od jakiegoś czasu uczę się programowania w C++ z kursu Pana Zelenta oraz właśnie mam zamiar zacząć czytać symfonie C++ gdyż właśnie skończyłem przerabiać wszystkie odcinki.

Mam pytanie związane z kierunkiem rozwoju. Co robić by optymalnie się rozwijać? Najpierw przeczytać kilka książek(jeśli tak to jakie ;] ) przerobić jakieś kursy video czy może rozwiązywać zadania ze SPOJA/ analizować problemy na forum? Co i w jakiej kolejności robić by optymalnie się rozwijać i poszerzać wiedzę?

Jestem świadomy, że liczy się praktyka i czas poświęcony na naukę ale chciałbym poznać waszą opinie abym nie marnował czasu np. na czytaniu książek lub oglądaniu kolejnych kursów video, które w danym momencie już mi się nie przydadzą.

Mój poziom programowania to (jak pisałem wyżej) wiedza ze wszystkich odcinków Pana Mirosława.

Wszystkie wasze wskazówki będą dla mnie bardzo cenne i już teraz bardzo dziękuję ;)

Pozdrawiam! Patryk ;)

1 odpowiedź

Podobne pytania

+1 głos
3 odpowiedzi 257 wizyt
pytanie zadane 22 września 2020 w Inne języki przez Filip.D Początkujący (280 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 344 wizyt
pytanie zadane 15 lutego 2017 w Offtop przez Grzyboo Nałogowiec (28,880 p.)
0 głosów
4 odpowiedzi 1,314 wizyt

93,434 zapytań

142,429 odpowiedzi

322,662 komentarzy

62,797 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.