Witam.
Mam taki problem, że nie wiem jakim sposobem można wyciągnąć dane z pętli.
Tworzę serwer i gniazdo przydziale jest do klienta za pomocą zmiennej umieszczonej w pętli wyczekującej na nowe połączenie. Problem w tym, że nie mogę używać tego gniazda poza tą pętlą i tutaj rodzi się pytanie - Jak wyciągnąć zmienną z pętli?
Moja pętla(muszę wyciągnąć dane sf::tcpsocket* client tak by cały program miał je zdeklarowane):
while(newconn)
{
if (selector.wait()) //czeka na nowego klienta
{
if (selector.isReady(listener))
{
sf::TcpSocket* client = new sf::TcpSocket; //TA ZMIENNA MA BYĆ ZDEKLAROWANA W CAŁYM PROGRAMIE
if (listener.accept(*client) == sf::Socket::Done)
{
// Add the new client to the clients list
clients.push_back(client);
// Add the new client to the selector so that we will
// be notified when he sends something
selector.add(*client);
cout << "Polaczono z nowym klientem: " << (int)client << endl;
}
}
}
}
Proszę o pomoc.