• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak usunąć boczne marginesy w CSS?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
2,505 wizyt
pytanie zadane 5 grudnia 2015 w HTML i CSS przez BlackCat_ Początkujący (310 p.)
edycja 5 grudnia 2015 przez BlackCat_

Witam, jestem totalnie początkującą osobą.. zaczełam "zabawę" z htmlm i css ,ale na wstępie od razu górka.. nie mam pojęcia jak to zmienić i co źle robię :) próbowałam już przeróżnych sposobów ,ale po całym dniu męczarni pozostało mi jedynie poprosić Was o pomoc :)

Tak więc problem polega na tym ,że obrazek jaki chciałam ustawić w css na tło całej strony ciągle ma z boków dwa marginesy.. góra i dół mi się ładnie złączyły, a tych bocznych nie mogę się pozbyć..

To html ( w wykropkowane elementy na razie nie wstawiłam dokładnych informacji, ale nie powinno to przeszkadzać ). Jeżeli zdjecie jest za małe to tu jest w screenie http://scr.hu/1x21/0wuo5 to samo.

<! DOCTYPE HTML>
<html lang="pl">
<head>

 <meta charset="utf-8">
 <title>....</title>
 <meta name="description" content="....." />
 <meta name="keywords" content="....., ...., ....,  " />
 <meta http-equiv="X-UA-Comptible" content="IE=edge,chrome=1" />
 <link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css" />
 
  
  
 </head>
 
 <body>
 


 </body>
 
 </html>

To css:

Jeżeli zdjecie jest za małe to tu jest w screenie http://scr.hu/1x21/6xnpt to samo.

body
{
    background-image: url("http://i907.photobucket.com/albums/ac278/skmmz111555/1MYSTERIOUSCHIMERA/jpg_zpswttz5p6e.jpg");
    background-repeat: no-repeat;
    background-position: center top;
    background-attachment: scroll; 
    margin-left: 0px;
    margin-right: 0px;
    text-align: center;

}