• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

programowanie vs zarządzanie serwerami?

Object Storage Arubacloud
+3 głosów
210 wizyt
pytanie zadane 29 listopada 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez fckueve Dyskutant (9,470 p.)
Jestem na ostatnim roku technikum informatycznego. Oczywistym jest że chcę iść na studia IT, tylko zastanawiam się co mi się bardziej opłaci, programowanie, czy zarządzanie serwerami. Obydwa kierunki bardzo lubię i fajnie mi się w nich tworzy ;D Jednak chciałbym wybrać coś na studia i tu moje pytanie do was, czy moglibyścię mnie jakoś naprowadzić na wybór ??

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 29 listopada 2015 przez niezalogowany

Osobiście jestem na 2 roku elektroniki ale uczę się jeszcze u nauczycieli na informatyka bo to jest moim powołaniem i poważne plany wobec tego. Kocham programowanie i bardzo lubię grafikę 3D. Jeśli jednak ja miałbym dla siebie wybrałbym grafikę, ponieważ programowanie moge się nauczyć wszędzie a grafiki niezbyt. Jendak takie kombinowanie może zgubić. I wybierz to w czym czujesz się lepiej. Niewiem jak płacą w przypadku zarządzania serwerami ale wiem jak płacą (z gazety) jako prgramista ale trzeba to brać oczywiście z przymrużeniem oka.

Więc musisz się tylko jeszcze dowiedzieć ile zarazbia zarządca i porównaj. Powodzenia i powiedz co wybrałeś.
P.S. Mam nadzieję że pomogłem

0 głosów
odpowiedź 29 listopada 2015 przez RegularLemon Stary wyjadacz (12,280 p.)
Myślenie co się bardziej opłaca do niczego nie prowadzi. Wybierz to co lubisz. Zadaj sobie pytanie co sprawia ci przjemność i wybierz to.

Nie znam żadnego dobrego programisty, który robi to czysto dla hajsu. Potrzeba dużo samozaparcia i zaangażowania, żeby stać się dobrym w tym co robisz. Potrzeba pasji.

Powinieneś wybrać to, co ci bardziej odpowiada. Zarobki przyjdą z czasem i praktyką.
0 głosów