Cześć,
dopiero zaczynam swoją przygodę z C++ i obecnie zaczynam pisać małą gierkę w sfml.
Mam taki oto kod (poniżej) i próbuję zinicjować ruch mojego czerwonego kółka, do czego wiem, że służy setPosition, natomiast po 2 godzinnym kombinowaniu kółko się nie rusza. Używałem też shape.move (), ale też nic. Mógłby ktoś powiedzieć co robię nie tak?
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(800, 800), "SFML works!"); //sf::window - tworzenie okna aplikacji
sf::CircleShape shape(50.f);
shape.setFillColor(sf::Color::Red);
shape.setPosition(0, 0);
while (window.isOpen()) // dopóki okno jest otwarte
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event)) // dopóki w "magazynie zdarzeń" znajduje się jakieś zdarzenie
{
if (event.type == sf::Event::Closed) // jeśli kliknięto X w oknie
window.close(); // zamykamy okno
}
window.clear();
window.draw();
window.display(); // wyświetlamy ekran
}
return 0;