• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dodawanie kolejnych informacji na stronie

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
287 wizyt
pytanie zadane 12 sierpnia 2015 w HTML i CSS przez Wartownik Obywatel (1,990 p.)
Cześć, w jaki sposób strony po dodaniu do nich informacji dzielą się na pierwszą, drugą i tak dalej? Chodzi mi o to w jaki sposób dodawać kolejne aktualności na stronie aby potem strona gdy już uzna że  więcej nie pomieści po prostu przejdzie do nowej części? np mam stronę 1321 a gdy skończą się możliwości dodawania kolejnego tekstu chcę by ta strona przeszła do 1322.Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi, chociaż sam przyznam że nie do końca wiedziałem jak ubrać w słowa mój problem.Uprzedzam tez że  w HTML i CSS 3 jestem początkujący stąd takie pytanie : )

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 12 sierpnia 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)
wybrane 12 sierpnia 2015 przez Wartownik
 
Najlepsza
No to chyba jesteś na prawdę bardzo początkujący bo HTML to czysty kod, który przeglądarka tylko wykona i nic tam samo się nie stanie. Co innego jeśli chodzi o PHP i bazę danych MySQL - wtedy posty, informacje czy cokolwiek można przechowywać w bazie danych i na tej podstawie robić przenajróżniejsze rzeczy np. wyświetlać je, stronicować czy co tam by Ci się zamarzyło.

Podsumowując HTML i CSS to sam czysty kod i to co wpiszesz w pliku to przeglądarka pokaże na ekranie i nie ma szans żeby cokolwiek się tam zadziało ;)

A tak przy okazji to skąd takie tagi?
komentarz 12 sierpnia 2015 przez Wartownik Obywatel (1,990 p.)
przywrócone 12 sierpnia 2015 przez Wartownik
Dzięki serdeczne, byłem ciekawy co i jak z tym.Dopiero idę do technikum informatycznego więc stąd pytanie : ).A co do tagów to kliknąłem w te losowo wygenerowane.Pozdrawiam
komentarz 12 sierpnia 2015 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)