• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wymiana części dla lepszej wydajności

Object Storage Arubacloud
0 głosów
257 wizyt
pytanie zadane 24 stycznia 2017 w Sprzęt komputerowy przez Paweł Kieryk Początkujący (450 p.)
edycja 24 stycznia 2017 przez Paweł Kieryk
Witajcie, od czasu kiedy zakupiłem sobie drugi monitor do prace odczuwam spadek wydajnosci mojego PC, czy podczas korzystania z Chrome, czy korzystania z photoshopa (większe projekty to masakra).

 

Monitory posiadam 2x 23/24 cale 1920x1080.

Karta graficzna: GTS 450 1GB

Procesor: Phenom II X4 B50 (podkręcony na 3.4)

Ram: DDR3 8GB

Dysk: HDD

Zasilacz: beQuiet 500W

 

Piszę z zapytaniem jaki sprzęt dokupić, aby lepiej mi się pracowało. Pracuję jako front-end developer, piszę stronki, obsługuję photoshopa, illustratora itp.

Zastanawiam się nad kupnem SSD + jakiejś grafiki. Części używane wchodzą w grę jak najbardziej.

Na całość chciałbym wydać max 600zł.

 

Polecicie coś?

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 stycznia 2017 przez Zero Dyskutant (8,210 p.)
Dołożenie dysku SSD na system bardzo przyspieszy pracę.
Prawdopodobnie wystarczy 128 GB.

Wydaje mi się, że karta graficzna nie jest problemem, mam staruszka  8600 GT i daje radę z dwoma monitorami.
komentarz 24 stycznia 2017 przez Paweł Kieryk Początkujący (450 p.)
Jaki dysk SSD polecasz? 128GB wystarczy.
komentarz 24 stycznia 2017 przez mbabane Szeryf (79,280 p.)
Tak, SSD daje fantastyczne odczucie przyspieszenia systemu, jednak trzeba miec na uwadze ze to przede wszystkim poprawia prace z plikami tzn. projekty beda sie szybciej wczytywaly do programu (sam program bedzie sie szybciej wczytywal do ramu), ale samej pracy programu (procz pracy na plikach, zapis/wczytywanie) nie bardzo przyspieszy (np. w grach SSD nie da wiecej fpsow).