• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czasami API się sypie.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
189 wizyt
pytanie zadane 19 stycznia 2017 w JavaScript przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)
edycja 19 stycznia 2017 przez ShiroUmizake
Link do projektu: http://szuflandia.pjwstk.edu.pl/~s14216/WPR/App/public_html/

Działą na firefox.

Link do gita: https://github.com/PatrykMaternicki/tic-tac-toe/blob/master/public_html/JS/Game.js

Oto problem, w ramach zaliczenia jednego z przedmiotu miałem napisać aplikacje w gre tic tac toe (tak wiem ambitnie). Założyłem,że będzie to aplikacja typu runTime. A assety(scene gry) będę pobierał AJAX-em. I tu zakładam jest problem, gdy następuję run , DOM nie nadąża z budową widoku, przez co jak wstrzykuje dane z configMenager, api się sypie. Biblioteki były zakazane. Jakoś webpack przecisnąłem. Pytanie, czy istnieje metoda, która działa na zasadzie, odświeżyłem widok(scena gry -> wygląd strony) i teraz możesz dodawać do węzłów swoje dane?

Drugi problem crossBrowsing, na wspracie od IE nie liczyłem, jednakże brak wsparcia od Chrome mnie zdziwiło.Pytanie czy istnieje jakiś pakiecik npm który dostarcza polyfill dla innych przeglądarek oraz starszych? Zainstalowane mam babel-loader babel-loader-presetes15.

Prosze nie bić za jakość kodu. Dedlajn mnie gonił xd.
1
komentarz 19 stycznia 2017 przez Magicone Nałogowiec (45,100 p.)
Webpack możesz wykorzystać wyłącznie do bundlowania modułów, a projekt uchwycić w katalogu typu /dist i z niego zasysać zawartość w grze. Dlaczego zwyczajnie nie zdebugujesz kodu, używając najprostszych narzędzi typu konsola? Już po pierwszym uruchomieniu wyskakuje błąd z linii 76 skryptu SceneManager.js, że nie masz zdefiniowanej którejś zmiennej. Problem z cross-origin pewnie wynika ze złego użycia webpacka, ale jak już wspomniałem, możesz to olać i wszystkie moduły spakować do jednego pliku, który będziesz ładował w dokumencie.
komentarz 19 stycznia 2017 przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)

Wiem, o tym błędzie, ale on pojawia się co jakiś czas. Nie wiem z czego to wynika, że ładuje nagle zły asset (Połączenie się nie skończyło (Choć konsola zwraca 200) czy DOM nie zdążył zbudować widoku)

Webpack możesz wykorzystać wyłącznie do bundlowania modułów, a projekt uchwycić w katalogu typu /dist i z niego zasysać zawartość w grze.

Czyli wystarczy sam client.min.js(gotowy) nie muszę wrzucać wszystkiego? Jeżeli tak, to dzięki zawsze się zastanawiałem jak to do końca działa.

Problem z cross-origin pewnie wynika ze złego użycia webpacka, ale jak już wspomniałem, możesz to olać i wszystkie moduły spakować do jednego pliku, który będziesz ładował w dokumencie.

Chodzi ci o usunięcie import/export ? Nie, za mało to czytelne to będzie.

Na IE pewnie więcej o coś chodzi.

Ale na chrome dokładnie nie zaglądałem co tam konsola krzyczy. Dam znać o tym póżniej, teraz muszę napisać kolejny projekt (baza danych heh).

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 19 stycznia 2017 przez Magicone Nałogowiec (45,100 p.)
Nie chodzi mi o kod źródłowy skupiony w jednym pliku, tylko narzędzie, które wszystkie skupi do jednego, który będziesz ładował w przeglądarce, może być skompresowany, tak jak wspomniałeś.

Błąd dotyczy tego, że nie zawsze dysponujesz tą zmienną w scope, a co za tym idzie odwołujesz się do nieistniejącej zmiennej.

Jak wrócę do domu, to może kuknę głębiej co tam siedzi.
komentarz 19 stycznia 2017 przez ShiroUmizake Nałogowiec (46,300 p.)

Chodzi ci o coś w stylu browserify?

Przerabiałem to, ale po jakimś czasie jak człowiek patrzy na te require to już sam nie wie co to za konstruktor :).

Błąd dotyczy tego, że nie zawsze dysponujesz tą zmienną w scope, a co za tym idzie odwołujesz się do nieistniejącej zmiennej.

No to teraz dałeś mi zagwozdkę.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 224 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 149 wizyt
pytanie zadane 17 lutego 2018 w C i C++ przez Hiskiel Pasjonat (22,830 p.)
–1 głos
1 odpowiedź 174 wizyt
pytanie zadane 9 lutego 2018 w C i C++ przez Utau Użytkownik (900 p.)

92,568 zapytań

141,424 odpowiedzi

319,632 komentarzy

61,956 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...