• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wydanie gry na silniku Unity3D

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,683 wizyt
pytanie zadane 12 stycznia 2017 w Grafika i multimedia przez niezalogowany
Witam serdecznie!

Z pozostałych postów na forum o wydawaniu gry na silniku unity dowiedziałem się , jest potrzebna zarejestrowana firma, odprowadzanie podatku itd. w przypadku wydawania w wersji pudełkowej i rozporwadzania na płytach. A jeśli  uiściłbym opłatę jaką życzy sobie Steam za wysłanie gry do sprawdzenia i ewentualnego wystawienia jej na platformie? Wtedy również potrzebuję firmy? I czy jeśli kupie unity pro tylko na miesiąc to też mogę wydać grę?

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 stycznia 2017 przez niezalogowany

W każdym z przypadków musisz mieć przynajmniej 16 lat, odprowadzenie podatku to oczywistość

A jeśli  uiściłbym opłatę jaką życzy sobie Steam za wysłanie gry do sprawdzenia i ewentualnego wystawienia jej na platformie?

Nie musisz mieć firmy, a to czy Steam odprowadza za Ciebie podatek to doczytaj sobie w umowie Steam.

I czy jeśli kupie unity pro tylko na miesiąc to też mogę wydać grę?

https://unity3d.com/unity/faq

0 głosów
odpowiedź 18 stycznia 2017 przez FrozenShade Bywalec (2,680 p.)
Valve zajmuje się sprzedażą, dystrybucją, to on płaci Vaty i inne takie we wszystkich krajach w których gracze kupują Twoją grę. Ty, jako twórca udzielający licencji otrzymujesz wynagrodzenie z tytułu praw autorskich i te pieniądze raz w roku rozliczasz na zeznaniu podatkowym. Aby czerpać korzyści z tytułu praw autorskich nie jest potrzebna DG.

Więcej Tu: http://prawogier.pl/dystrybucja-przez-steam-a-podatki

I tu: http://www.rp.pl/Podatek-dochodowy/308259901-Koszty-podatkowe-Tworca-gry-komputerowej-nie-jest-przedsiebiorca.html#ap-2

 

Jeśli pakujesz grę w pudełka, wstawiasz do sklepów albo nawet wystawiasz na straganie pod dworcem to jest już typowa sprzedaż i potrzebna ci wtedy DG.
0 głosów
odpowiedź 21 stycznia 2017 przez Radek Budnik 1 Obywatel (1,160 p.)
Miałem wydać grę w wersji pudełkowej na Xbox One i PC ale polskie prawo na to nie pozwoliło.

Według prawa polskiego żeby wypuścić produkt i sprzedawać na większą skalę to trzeba mieć zarejestrowaną firmę i odprowadzić od niego podatek. Jeśli stworzyłeś tą grę sam możesz zarejestrować się jako jednosobowa działalność gospodarcza odprowadzasz tylko podatek. Polecam jeszcze podczas wydawania powołać się na Ustawę z dnia 4 lutego 1994 o Prawach autorskich i prawach pokrewnych. na rozdział 1 a szczególnie Art.1.

A jeśli chodzi o wykupienie Unity Pro tylko na 1 miesiąc to nie jestem pewien ale Unity nałoży na ciebie karę.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 342 wizyt
pytanie zadane 29 lipca 2016 w C# przez natrov Gaduła (3,970 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 250 wizyt
pytanie zadane 30 lipca 2017 w Grafika i multimedia przez RAD Obywatel (1,810 p.)

92,452 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,085 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...