• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wydanie gry na silniku Unity3D

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,698 wizyt
pytanie zadane 12 stycznia 2017 w Grafika i multimedia przez niezalogowany
Witam serdecznie!

Z pozostałych postów na forum o wydawaniu gry na silniku unity dowiedziałem się , jest potrzebna zarejestrowana firma, odprowadzanie podatku itd. w przypadku wydawania w wersji pudełkowej i rozporwadzania na płytach. A jeśli  uiściłbym opłatę jaką życzy sobie Steam za wysłanie gry do sprawdzenia i ewentualnego wystawienia jej na platformie? Wtedy również potrzebuję firmy? I czy jeśli kupie unity pro tylko na miesiąc to też mogę wydać grę?

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 stycznia 2017 przez niezalogowany

W każdym z przypadków musisz mieć przynajmniej 16 lat, odprowadzenie podatku to oczywistość

A jeśli  uiściłbym opłatę jaką życzy sobie Steam za wysłanie gry do sprawdzenia i ewentualnego wystawienia jej na platformie?

Nie musisz mieć firmy, a to czy Steam odprowadza za Ciebie podatek to doczytaj sobie w umowie Steam.

I czy jeśli kupie unity pro tylko na miesiąc to też mogę wydać grę?

https://unity3d.com/unity/faq

0 głosów
odpowiedź 18 stycznia 2017 przez FrozenShade Bywalec (2,680 p.)
Valve zajmuje się sprzedażą, dystrybucją, to on płaci Vaty i inne takie we wszystkich krajach w których gracze kupują Twoją grę. Ty, jako twórca udzielający licencji otrzymujesz wynagrodzenie z tytułu praw autorskich i te pieniądze raz w roku rozliczasz na zeznaniu podatkowym. Aby czerpać korzyści z tytułu praw autorskich nie jest potrzebna DG.

Więcej Tu: http://prawogier.pl/dystrybucja-przez-steam-a-podatki

I tu: http://www.rp.pl/Podatek-dochodowy/308259901-Koszty-podatkowe-Tworca-gry-komputerowej-nie-jest-przedsiebiorca.html#ap-2

 

Jeśli pakujesz grę w pudełka, wstawiasz do sklepów albo nawet wystawiasz na straganie pod dworcem to jest już typowa sprzedaż i potrzebna ci wtedy DG.
0 głosów
odpowiedź 21 stycznia 2017 przez Radek Budnik 1 Obywatel (1,160 p.)
Miałem wydać grę w wersji pudełkowej na Xbox One i PC ale polskie prawo na to nie pozwoliło.

Według prawa polskiego żeby wypuścić produkt i sprzedawać na większą skalę to trzeba mieć zarejestrowaną firmę i odprowadzić od niego podatek. Jeśli stworzyłeś tą grę sam możesz zarejestrować się jako jednosobowa działalność gospodarcza odprowadzasz tylko podatek. Polecam jeszcze podczas wydawania powołać się na Ustawę z dnia 4 lutego 1994 o Prawach autorskich i prawach pokrewnych. na rozdział 1 a szczególnie Art.1.

A jeśli chodzi o wykupienie Unity Pro tylko na 1 miesiąc to nie jestem pewien ale Unity nałoży na ciebie karę.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 343 wizyt
pytanie zadane 29 lipca 2016 w C# przez natrov Gaduła (3,970 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 253 wizyt
pytanie zadane 30 lipca 2017 w Grafika i multimedia przez RAD Obywatel (1,810 p.)

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...