class Punkt
{
public:
GLfloat x;
GLfloat y;
Punkt()
{
x = y = 0;
}
Punkt(GLfloat _x, GLfloat _y)
{
x = _x;
y = _y;
}
Punkt operator+(Punkt &w)
{
Punkt r;
r.x = this->x + w.x;
r.y = this->y + w.y;
return r;
}
};
class Prostokat
{
public:
Punkt x1y1, x2y2; // pozycja (x,y) krawędzi prostokąta/kwadratu
// x1y1 - lewy dolny wierzchołek, x2y2 - prawy gorny wierzchołek
Prostokat()
{
x1y1.x = 0;
x1y1.y = 0;
x2y2.x = 0;
x2y2.y = 0;
}
Prostokat(GLfloat _x1, GLfloat _y1, GLfloat _x2, GLfloat _y2)
{
x1y1.x = _x1;
x1y1.y = _y1;
x2y2.x = _x2;
x2y2.y = _y2;
}
GLfloat szerokosc = x2y2.x - x1y1.x;
GLfloat wysokosc = x2y2.y - x1y1.y;
};
i tworzę tablicę którą chce zainicjalizować:
Prostokat sciana[] = { (-43.0f,36.0f,-34.0f,43.0f), (-27.0f,36.0f,-10.0f,43.0f), (10.0f,36.0f,27.0f,43.0f), (34.0f,36.0f,43.0f,43.0f) };
i dostaję błąd:
Error (active) : no suitable constructor exists to convert from "float" to "Prostokat"