• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

c++ sfml vs c# xna

Object Storage Arubacloud
0 głosów
388 wizyt
pytanie zadane 6 stycznia 2017 w C i C++ przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
tak jak w temacie.

Do tej pory gry robiłem w c++ sfml, miałem wiele hamskich problemów i znalezienie błędu szczególnie linkera to porażka. Dużo szybciej pisze mi się w c# niż c++ przynajmniej żadnych magicznych błędów nie może tam być i dobrze się debuguje.  

I teraz mam pytanie. Warto uczyć się xna, czy lepiej zostać przy c++ sfml?

jest xna nadal rozwijane? (można pisać na xbox 360, a na xbox one?)

może proponujecie coś innego(najlepiej na c#)?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 6 stycznia 2017 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
wybrane 6 stycznia 2017 przez jankustosz1
 
Najlepsza

https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA

XNA is no longer actively being developed,[5] and it is not supported under the new "Metro interface" layers of Windows 8 nor on the Windows RT platform.[6]

może proponujecie coś innego(najlepiej na c#)?

Unity.

komentarz 6 stycznia 2017 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
Szkoda. To nie ma chyba sensu żebym w nim pisał.

Unity i wszystkie te silniki graficzne nie podobają mi się. Mają mocno narzucony styl jak co pisać i wole sobie sam napisać edytor np. mapy a nie korzystać z ich ograniczonych rozwiązań. Jakoś nie mam też satysfakcji gdy zrobiłem coś w czymś takim.

Jest jakaś rozwijana biblioteka graficzna do c#? Na pewno coś musi być.
komentarz 6 stycznia 2017 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)

a nie korzystać z ich ograniczonych rozwiązań

Wiesz, dla takiego Nintendo (Super Mario Run), Blizzarda (Hearthstone) czy Kerbal Space Program, Unity najwyraźniej nie było ograniczone :)

Jest jakaś rozwijana biblioteka graficzna do c#?

Niskopoziomowo, OpenTK.

komentarz 6 stycznia 2017 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
A co sądzisz o sdl i sfml na c#?

pisząc że nie lubię korzystać z ich ograniczonych rozwiązań chodziło mi trochę o coś innego. Wymuszają oni pewne standardy i wymuszają korzystanie z ich gotowców. Gdy program pisze sam czuje się pewniej, choć pewnie mógłbym się do silnika przyzwyczaić.
komentarz 6 stycznia 2017 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)

A co sądzisz o sdl i sfml na c#?

Nie używałem.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 105 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2017 w C i C++ przez Koszmar Początkujący (290 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 720 wizyt
pytanie zadane 18 sierpnia 2015 w C i C++ przez kacperszo Użytkownik (860 p.)
+2 głosów
5 odpowiedzi 498 wizyt
pytanie zadane 1 lipca 2015 w C i C++ przez Michał Gibas Pasjonat (19,610 p.)

92,555 zapytań

141,402 odpowiedzi

319,540 komentarzy

61,938 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...