• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Moja druga gra - Pytania do was + ankieta

0 głosów
165 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2016 w Nasze projekty przez użytkownika Azrael Nowicjusz (240 punkty)
Na samym początku, chciałbym powiedzieć, że dopiero sie uczę i nie jestem profesjonalistą :)

Dzisiaj ukończyłem pierwszy etap tworzenia mojej gry Gravity na śilniku Unity.

- menu

-poziomy

Pierwszy projekt trwał 7h ale nie spodobał mi sie zbytnio, wiec postanowiłem zacząć od początku. Ostatecznie trwało to 20 h.

Oto niektóre filmy, które nagrałem przy projektowaniu:







O ile grafika menu mi sie podoba, to nie wiem co zrobić z wyglądem poziomów bo jakoś nie robią szału. Macie jakieś pomysły ?

Jak wspominałem wcześniej gre tworzyłem 20h oto ile czasu poświeciłem na:

Programowanie - 3h

Tworzenie 5 poziomów - 4h

Tworzenie pierwszego menu - 4h

Przygotowywanie elementów - 2h

Tworzenie drugiego menu - 7h

Na razie w grze znajduje sie 18 poziomów i mam zamiar stworzyć ich ok 60.

Skończonych jest 5 i czekam na wasze opinie na tematy ich wyglądu :) oczywiście postaram sie jeszcze poprawić ich wygląd.

 

Oto dwie ankiety w których chce zobaczyć, co myślicie, na temat mojej drugiej gry :)

Grafika: http://www.strawpoll.me/11954330

Opina: http://www.strawpoll.me/11954341

Obecnie zbieram pieniądze aby zakupić licencje na steam i sklep play jeśli chcesz mi pomóc: http://www.livemsg.pl/Marce1ek dzięki :D

Jeśli chcesz zobaczyć postępy nad grą, możesz subskrybować mój kanał. Bede sie starał tam dawać regularne filmy z postępami ze wszytskich moich gier.

 

Dzięki za poświęcenie chwili, Marcel.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 30 grudnia 2016 przez użytkownika Piredele Nowicjusz (180 punkty)
Wow, ja dopiero zaczynam się uczyć podstaw i wygląda to świetnie wszystko ! Chciałbym umieć stworzyć coś takiego. Gdybyś kiedyś potrzebował jakiegoś zapaleńca do projektu to pisz śmiało, systematycznie się rozwijam i na pewno szybciej będę się uczył jeśli będę miał coś konkretnego zrobić.

Pozdrowionka !
komentarz 31 grudnia 2016 przez użytkownika Azrael Nowicjusz (240 punkty)
dzięki :)

Jeśli sie uczysz, to masz na mim kanale kilka mini poradników, :) wiem wyglądają źle ale już nie długa bede miał mikro i zacznę tworzyć lepsze poradniki :D Jeśli chcesz jakiś poradnik, możesz napisać na yt i postaram sie go stworzyć.

 

Pozdrawiam D:
0 głosów
odpowiedź 30 grudnia 2016 przez użytkownika Miszo Obywatel (1,180 punkty)
W jakim języku programowałeś? Z jakich kursów Unity się uczyłeś?
komentarz 31 grudnia 2016 przez użytkownika Azrael Nowicjusz (240 punkty)
c#, oglądam różne poradniki
komentarz 31 grudnia 2016 przez użytkownika Miszo Obywatel (1,180 punkty)

A dlaczego nie chciałeś używać unreal engine? What are disadventages and adventages of this engine? What do you recon?

komentarz 31 grudnia 2016 przez użytkownika Azrael Nowicjusz (240 punkty)
Muszę przyznać, że unity wydaje mi sie łatwiejsze w obsłudze. W UE jest strasznie skomplikowany interfejs w unity jest prosty. Oba silniki są bardzo dobre i można na nich stworzyć coś ciekawego jednakże trzeba znać te programy :) Ja znam unity i jestem z niego zadowolony, może kiedyś spróbuje swoich sił w UE ale musiał bym sie uczyć tego silnika od podstaw :/ a szkoda mi czasu. Ale jak dotąd jedyną wadą, która dostrzegłem w UE są bardzo wysokie ceny assetów znajdujących  sie na ich oficjalnej stronie.Wiadomo każdy silnik ma swoje zalety i wady:).

Pozdrawiam :) Sr że troche czekałeś na moją odpowiedź :/ jak chcesz mieć krótszy czas oczekiwania na nią to możesz umieścić  w kom na moim yt, tam jestem częściej  :D
0 głosów
odpowiedź 30 grudnia 2016 przez użytkownika Michał Muzyka Stary wyjadacz (11,320 punkty)
Oczywiście props za produkcję gry lecz, z mojego punktu widzenia jest ona strasznie podobna do większości gier w google markecie itd (wydaje mi się że jakieś szablony unity czy cokolwiek), gra jako tako nie za bardzo przypada mi do gustu to mogę powiedzieć tak:
-grafika fajna.
-od strony mechaniki na razie widać trochę bugów

wg. mnie obiekty powinny chować się pod górnym toolbarem bo teraz są nad, biały kwadrat, na białym tle, nie za bardzo pasuje powinien wg. mieć czarną lub ciemnoszarą obwódkę, (reszty nie oglądałem), pozdrawiam
komentarz 31 grudnia 2016 przez użytkownika Azrael Nowicjusz (240 punkty)
Dzięki, za opinie.

Oczywiście wszystko da się poprawić, co do obiektów które przechodzą nad górnym toolbarem to można naprawić w 2 min, na razie skupiałem sie nad samą grywalościa i wyglądem menu. Również nie pracowałem jeszcze nad wyglądem graczy lecz na pewno go zmienie :)

Podobne pytania

+3 głosów
1 odpowiedź 246 wizyt
pytanie zadane 21 października 2016 w Nasze projekty przez użytkownika DaroN2391 Początkujący (300 punkty)
+6 głosów
1 odpowiedź 216 wizyt
pytanie zadane 10 sierpnia 2016 w Nasze projekty przez użytkownika wowo95 Początkujący (320 punkty)
+7 głosów
2 odpowiedzi 312 wizyt
pytanie zadane 17 grudnia 2015 w Nasze projekty przez użytkownika GameTheory Nowicjusz (190 punkty)
...