• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie stron internetowych

Object Storage Arubacloud
0 głosów
931 wizyt
pytanie zadane 28 grudnia 2016 w Inne języki przez agit45 Obywatel (1,110 p.)

Witam. Mam pytanie po zagłębieniu się w otchłanie internetu znalazłem wiele filmików na których ludzie pokazują jak robią dobre stronki w 5-10 minut za pomocą programów nie wykorzystując znajomości kodów. Nie znam się na tym i nie wiem czy piszę ale przykładem tego jest Bootstrap + Divshot ( jeden z wielu np. https://www.youtube.com/watch?v=wwA438aL61U    i już nie raz widziałem filmiki nawet z innymi takimi programami(Ciekaw jestem na jakiej zasadzie robią to profesjonaliści czy oni korzystają właśnie z takich programów do układania sobie stron według własnych upodobań czy klepią zwykły kod, ponieważ bardzo mnie to zdziwiło gdy zobaczyłem jak w ciągu 10 min została zrobiona stronka i do tego wypisany na dole cały kod w konsoli? I tak jeszcze poza tym to moglibyście mi napisać przykłady profesjonalnych programów do pisania stron internetowych ( płatne i te darmowe o ile są także - takich którzy używają profesjonaliści)

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i za udzielanie się! 

Pozdrawiam Mateusz!

3 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 28 grudnia 2016 przez niezalogowany
wybrane 28 grudnia 2016 przez agit45
 
Najlepsza

ludzie pokazują jak robią dobre stronki w 5-10 minut za pomocą programów nie wykorzystując znajomości kodów

Tworzą jedynie warstwę prezentacji. Napisanie porządnej warstwy treści lub jakiejkolwiek logiki to zupełnie inna bajka. Warto zauważyć, że takie programy mają ograniczoną funkcjonalność - dokładając do tego kolejne ograniczenia wynikające z używania frameworków (np bootstrap), wszystkie tego typu strony wyglądają bardzo podobnie.