• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Projekt w Python (zapraszam)

0 głosów
155 wizyt
pytanie zadane 26 grudnia 2016 w Nasze projekty przez użytkownika Artanaro Nowicjusz (120 punkty)
zmienione kategorie 26 grudnia 2016 przez użytkownika Artanaro
Cześć wszystkim :)

Zadaje to pytanie ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi od osoby która prowadzi ten temat " http://forum.pasja-informatyki.pl/186346/wspolny-projekt-python?show=186346#q186346 "

Programuję a dokładnie uczę się programować w Pythonie już jakiś czas, ze względu na to że nie pracuję jako programista szukam i staram się wykorzystać każdą okazję która pozwoli mi zwiększyć moje umiejętności ;)

Chciałbym się dowiedzieć czy znalazłby się osoby chętne do wspólnego projektu?

Myślę że może być to ciekawy sposób na zdobycie nowych umiejętności nie tylko w pythonie ale i w Git'a itd.

Nauka kooperacji z innymi "programistami" też może się przydać w przyszłości.

Myślę że założenie grupy na FB może nam pomóc w komunikacji :)
Więc jeżeli osoby chętne się znajdą to jeszcze dzisiaj można takową grupę założyć :)

Pozdrawiam
komentarz 26 grudnia 2016 przez użytkownika shead VIP (117,270 punkty)
Pytanie przenieś raczej do "Nasze projekty", a jeżeli chodzi o umiejętności to raczej umiejętności git'a a nie githuba ;)
komentarz 26 grudnia 2016 przez użytkownika Artanaro Nowicjusz (120 punkty)
Pytanie przeniesione, bład poprawiony :)
Dzieki! :)

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 30 grudnia 2016 przez użytkownika ZakosiliMiNeta Nałogowiec (29,340 punkty)
Masz jakiś sensowny pomysł?
0 głosów
odpowiedź 30 grudnia 2016 przez użytkownika Michał628496 Pasjonat (16,220 punkty)
Cześć, też się uczę Pythona . Wspólny projekt mógłby byc całkiem fajnym pomysłem, tylko co by to miało być?

Podobne pytania

+1 głos
4 odpowiedzi 377 wizyt