• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Konwersacja osob początkujących i średniozaawansowanych na temat html/css na teamspeak'u

Object Storage Arubacloud
0 głosów
322 wizyt
pytanie zadane 22 grudnia 2016 w Offtop przez shiver Nowicjusz (170 p.)
Witam. Zastanawiałem się czy tematu nie wrzucić do działu programowanie ale stwierdziłem ze jest ono zbyt ogólne. Przechodząc do sedna. Szukam osób początkujących lub sredniozaawansowanych/zaawansowanych którzy chcieliby porozmawiac na teamspeak'u o html/css/js. Jestem początkującym "koderem". Przerobiłem kurs html/css Pana Mirosława ale im więcej człowiek wie tym więcej niejasności. Jeśli jest jakaś osoba która powiedzmy ma juz jakiś bagaż doświadczeń i kilka ukończonych stron, wcale nie muszą byc na niewiadomo jakim poziomie to zapraszam do odzewu. Może zbierze się wiecej takich osób i po prostu zrobimy luźną pogadanke. Jeśli ktoś byłby zainteresowany pomocą bądz udzieleniem rad to proszę o odpowiedz, podam ts'a.  Uprzedzając odpowiedzi, że moge po prostu pytać na forum-tak wiem ale rozmowa to co innego , to raz a dwa będzie miała ona postać bardziej ogólnej pogadanki o html/css/ dobrych praktykach/zrodlach do nauki niz na konkretnych problemach. Pozdro :)

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 22 grudnia 2016 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)

Nie musisz daleko szukać - wystarczy wejść na nasz forumowy kanał IRC.

0 głosów
odpowiedź 22 grudnia 2016 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
Obawiam się, że możesz nie znaleźć takich osób. Zależy jeszcze czy to ma być jednorazowa pogadanka i koniec, czy też chciałbyś regularnie się "spotykać" i czerpać wiedzę od takiej osoby. Nie chciałbym absolutnie Cię zniechęcić, ale wydaje mi się, że szanse są raczej średnie.