• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Co robić? Jak żyć? Cel?

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
413 wizyt
pytanie zadane 25 listopada 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez UNM4SKED Nowicjusz (180 p.)
Cześć wszystkim na początku przybliżę wszystkim moją osobę, więc jestem studentem 2 roku informatyki, ogólnie mam się za lenia który lubi dużo spać i który niskie ma o sobie zdanie.