• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Komunikacja pomiędzy skryptami w Unity

Object Storage Arubacloud
0 głosów
693 wizyt
pytanie zadane 24 listopada 2016 w OpenGL, Unity przez Damian_ Nowicjusz (180 p.)

Witam. Mam problem z przekazywaniem jednej zmiennej do drugiego skryptu.(skrypty podpięte są pod jeden obiekt)

Skrypt 1:

 

	public void PunktyRed(float zmiana)
	{
		zmiana2 = zmiana;

		if (zmiana == 1) {
			punkty++;
			GetComponent<Score>().Punkty (punkty);
		}
	}

Skrypt 2:

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ZmianaKoloru : MonoBehaviour {

	public float index = 1.0f;

	public Material[] materials;
	public Renderer rend;



	public void Start(){
		rend = GetComponent<Renderer> ();
		rend.enabled = true;
	}

	public void Update()
	{
		

	}

	public void Zmiana()
	{



		index += 1;
		if(index == materials.Length + 1 )
		{
			index = 1;
		//rend.material.SetColor ("_EmissionColor", Color.red);
		}

		print (index);



		rend.sharedMaterial = materials [index - 1];

		GetComponent<Ruch>().PunktyRed(index);

	}

}

Problem:

W konsoli unity wyświetla się komunikat: "No overload for method 'PunktyRed' takes '0' arguments." Tylko nie rozumiem dlaczego skoro zmienną 'index' wysyłam do skryptu1 gdzie jej wartość przyjmuje zmienna 'zmiana' i dalej próbuje modyfikować, lecz dlaczego 'PunktyRed' nie pobierają argumentu nie mam pojęcia. Proszę o jakieś wskazówki.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 199 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2023 w OpenGL, Unity przez MichaelM Bywalec (2,520 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 271 wizyt
pytanie zadane 18 sierpnia 2021 w OpenGL, Unity przez Kamil Lewczuk Nowicjusz (170 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 323 wizyt

92,556 zapytań

141,404 odpowiedzi

319,560 komentarzy

61,942 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...