• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Uniwersytet Śląski w Sosnowcu czy Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,357 wizyt
pytanie zadane 7 listopada 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Zaku Nowicjusz (120 p.)
Aktualnie jestem w ostatniej klasie technikum informatycznego. Za niedługi czas czeka mnie wybór studiów. Na Uniwersytecie Ekonomicznym istnieje kierunek o nazwie gry i aplikacje mobilne, a na Uniwersytecie Śląskim kierunek informatyka ze specjalizacją programista gier komputerowych. Właśnie w tym kierunku chciałbym dalej iść, w kierunku programowania, najlepiej gier, a te kierunki wydają się dla mnie odpowiednimi. Chciałbym wiedzieć co będzie lepszym wyborem, UE czy UŚ? Gdzie jest lepszy poziom? Co się bardziej opłaca? Czy warto? Może akurat ktoś z was wie coś o tych uczelniach, może sami tam studiujecie/studiowaliście? Proszę o pomoc i rady.
komentarz 7 listopada 2016 przez littlerunaway Obywatel (1,790 p.)
Polecam ci przejrzeć plan wykładów na obu tych kierunkach, może to nieco rozjaśni ci drogę.
komentarz 7 listopada 2016 przez littlerunaway Obywatel (1,790 p.)
Ale ogólnie jeżeli masz taką możliwość to radzę ci wybrać zwykła informatykę na jakiejś dobrej uczelni, a nie wybieranie studiów po samej nazwie. Obawiam się że o tworzeniu gier wiele się tam nie nauczysz.
komentarz 7 listopada 2016 przez Zaku Nowicjusz (120 p.)